Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z

Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile. În cadrul raportului „Retail in 2024 and beyond” al companiei de cercetare Kantar, se analizează provocările pe care comercianții le vor întâmpina și strategiile pe care le pot adopta pentru a prospera într-un 2024 caracterizat de incertitudine.

Schimbarea dinamicii puterii

Generația Z devine un factor puternic în comportamentul de cumpărare, iar mărcile se confruntă cu concurența atât a mărcilor private, cât și a start-up-urilor. Brandurile se concentrează pe produsele sustenabile și devin tot mai interesate de modalități inovatoare de a atrage Generația Z, care preferă cumpărăturile personalizate și valorile sustenabile.

Găsirea unui echilibru

Investițiile necesare pentru creștere depășesc adesea resursele disponibile, obligând retailerii să găsească un echilibru între costuri și investiții. În încercarea de a optimiza costurile, retailerii fac reduceri de personal, iar investițiile strategice vizează atenuarea costurilor pe termen lung și transformarea digitală.

Valoarea ca virtute

Valoarea în retail nu se referă doar la preț, ci și la aspecte precum comoditatea și sustenabilitatea. Retailerii se orientează către produse și ambalaje sustenabile care să răspundă cererii crescânde pentru produse ecologice la prețuri accesibile.

Revoluția digitală

Digitalizarea pătrunde în toate aspectele retailului, generând așteptări în continuă creștere. Inteligența artificială (IA), în special IA Generativă, joacă un rol crucial în transformarea industriei. Soluțiile AI schimbă nu doar modul de dezvoltare a produselor, ci și logistică, operațiuni în magazin și interacțiunea cu clienții.

Angajamente de durată

Retailerii se confruntă cu provocarea de a echilibra angajamentele privind sustenabilitatea și valorile cu necesitatea adaptării costurilor. Colaborarea cu brandurile și furnizorii pentru atingerea obiectivelor ESG (mediu, social, guvernanță) devine crucială, iar stabilirea unor obiective clare și a acordurilor pe termen lung devine o strategie pentru retailul modern.

Statu-quo-ul industriei de retail

Industria de retail investește în capabilități fundamentale și în tehnologii digitale pentru a se adapta la incertitudinea globală post-pandemie. În ciuda provocărilor, industria pare să-și revină și să se adapteze la noile cerințe ale consumatorilor și la schimbările economice.

Ce urmează după 2024?

Următorii cinci ani vor aduce o transformare în retail, axată pe experiențe personalizate, sustenabile și cu valoare adăugată. Retailul va depinde tot mai mult de aspectele umane, tehnologie și soluții bazate pe inteligență artificială pentru a satisface nevoile cumpărătorilor și pentru a rămâne competitiv într-un peisaj în schimbare constantă. Cu toate provocările, prioritățile sustenabilității vor rămâne în prim-plan, iar industria va căuta modalități inovatoare de a rămâne relevantă într-o lume în continuă schimbare.

Dacă vrei să fii cu un pas înaintea concurenței, vino să discutăm despre planurile de dezvoltare ale afacerii tale – cum poți crește vizibilitatea produselor tale la raft, cum poate packaging-ul să devină un instrument de vânzare și ce campanii de marketing trebuie să faci pentru a maximiza prezența ta în lanțurile de retail și pentru a-ți crește vânzările pe segmentele de piață vizate.

Sună la +40 755.665.603.

Sau trimite-ne un mesaj pe Robochat sau office@artvertising.ro pentru a iniția conversația despre atingerea obiectivelor tale în zona de retail. Suntem aici să transformăm obiectivele în rezultate!

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.

Mai mult

SURPRINDE-ȚI PARTENERII CU UN CADOU DE EXCEPȚIE

Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La Artvertising, de peste 20 ani, construim materiale funcționale unice, care surprind esența brandului și creează experiențe memorabile.

Mai mult

GOOGLE CONSENT MODE V2: IMPACTUL ȘI NECESITATEA PENTRU WEBSITE-URI

Din 6 martie 2024 Google solicita ca toate site-urile web și aplicațiile să utilizeze Google Consent Mode v2 cu scopul de a proteja confidențialitatea și înregistrarea datelor de conversie ale clienților.

Mai mult

BENEFICIILE UNUI MAGAZIN ONLINE CUSTOMIZAT: O PLATFORMĂ PREMIATĂ CE SE POTRIVEȘTE NEVOILOR AFACERII

Dezvoltarea unui magazin online nu se rezumă doar la prezentarea produselor, ci și la implementarea unor funcționalități strategice menite să crească vânzările și rata de conversie.

Mai mult

ARTVERTISING ÎNDEPLINEȘTE CRITERIILE DESI ȘI ESTE PARTENER DIGITAL INNOVATION PENTRU ACCELERAREA DIGITALIZĂRII IMM-URILOR ȘI INSTITUȚIILOR PUBLICE

Vrei să accesezi fonduri nerambursabile pentru digitalizarea business-ului tău?

Mai mult

TENDINȚE ÎN MARKETING DIGITAL ÎN 2024: AFLĂ CUM SĂ TE PREGĂTEȘTI

Te ajutăm să explorezi câteva dintre cele mai importante tendințe de marketing digital care vor modela industria în 2024.

Mai mult

CUM AUTOMATIZEZI TRIMITEREA FACTURILOR ÎN E-FACTURA

Automatizează trimiterea facturilor în e-Factura printr-un singur click și salvează timp

Mai mult

TRANSFORMĂ-ȚI AFACEREA PRIN SERVICII DE PR DIGITAL

Îți arătăm cum PR-ul Digital nu este doar un cuvânt la modă, ci un element puternic ce aduce un impact pozitiv în ceea ce privește notorietatea brandului tău.

Mai mult

AGENȚIA ARTVERTISING SE BUCURĂ DE 2 PREMII LA COMPETIȚIA E-COMMERCE ȘI DIGITAL MARKETING DIN ROMÂNIA

Magazinul online a obținut 5 premii timp de 3 ani consecutivi la cel mai important eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România

Mai mult

IMPORTANȚA RECENZIILOR ÎN CREȘTEREA VÂNZĂRILOR ȘI REPUTAȚIA AFACERII

La Artvertising am dezvoltat un algoritm care identifică numărul de recenzii necesar pentru a crește probabilitatea de a obține recenzii pozitive.

Mai mult

SERVICII DE DIGITALIZARE, DEZVOLTARE DE APLICAȚII WEB, BAZE DE DATE ȘI SOCIAL MEDIA

Am povestit în articolul nostru anterior motivele pentru care afacerile trebuie să se adapteze rapid schimbărilor tehnologice, cu scopul de a rămâne competitive și a prospera. De această dată, te învățăm cum să ajungi la transformarea digitală a afacerii.

Mai mult

DE CE DIGITALIZAREA AFACERII TALE ESTE ATÂT DE IMPORTANTĂ?

În contextul evoluției tehnologice continue, afacerile care își doresc succesul trebuie să se adapteze și să fie în pas cu transformarea digitală. Este foarte important să nu privim digitalizarea doar ca pe o tendință, ci să înțelegem de ce este esențială pentru fiecare afacere.

Mai mult

FRANCIZA PETRU BENEFICIAZĂ DE O REȚEA AVANSATĂ DE INTRANET

Agenția Artvertising a găsit soluția potrivită pentru a transforma aceste provocări în oportunități tangibile pentru franciza PETRU, printr-un instrument de management puternic: o rețea de intranet personalizată și avansată.

Mai mult

REDEFINIM COMUNICAREA CU AJUTORUL INTELIGENȚEI ARTIFICIALE

Prin implementarea instrumentelor AI, obținem îmbunătățiri semnificative în eficiență și eficacitate, stimulând creșterea vânzărilor prin strategii de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO).

Mai mult

MIGRAREA LA GOOGLE ANALYTICS 4: O SCHIMBARE ESENȚIALĂ PENTRU ANALIZA DATELOR TALE

Începând cu 1 iulie, dispare oficial versiunea actuală a platformei Google Analytics, cunoscută sub numele de Universal Analytics (UA). În locul său, vine noul și mult așteptatul Google Analytics 4 (GA4), oferind o abordare revoluționară în analiza datelor online. Pentru a înțelege importanța acestei migrări, hai să explorăm ce este GA4 și ce promite.

Mai mult

NOI CRITERII ÎN ALGORITMUL GOOGLE - CUM SĂ APARI PE PRIMA PAGINĂ

În lumea SEO, algoritmul Google este într-o continuă evoluție, adaptându-se cerințelor și preferințelor utilizatorilor. Unul dintre conceptele cheie în ceea ce privește clasamentul în căutările Google este "Query Deserves Freshness" (QDF), ce pune accentul pe importanța oferirii de conținut nou și relevant.

Mai mult

TENDINȚE ÎN MARKETINGUL DIGITAL PENTRU 2023

În era tehnologiei și a digitalizării continue, marketingul digital joacă un rol crucial în succesul unei afaceri. Cu fiecare an ce trece, noi tendințe apar în această industrie, iar adaptarea la aceste schimbări devine esențială pentru a rămâne relevant și competitiv.

Mai mult

”HOW IS MADE”, DOCUMENTAR DESPRE INDUSTRIA ALIMENTARĂ

Transparența este cheia în creșterea încrederii în brandul tău. Află despre realizarea filmului documentar al brandului Safir

Mai mult

ARTVERTISING PROMOVEAZĂ PARTICIPAREA SAFIR LA EMISIUNEA ȘEF SUB ACOPERIRE PRIN CAMPANII DE SOCIAL MEDIA

Artvertising a creat și implementat o strategie personalizată pentru a spori interesul publicului și a genera buzz în jurul emisiunii.

Mai mult

5 IDEI DE MARKETING PENTRU PROMOVAREA AFACERILOR LOCALE

Rotiseria Familia Safir și-a deschis porțile într-o nouă locație, un loc în care să poți savura mâncarea proaspăt preparată

Mai mult

BRANDUL ZODIACOOL, PREMIAT 2 ANI CONSECUTIV LA COMPETIȚIA E-COMMERCE ȘI DIGITAL MARKETING DIN ROMÂNIA

Magazin online dezvoltat de Artvertising a câștigat cele mai râvnite premii la cel mai important eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România

Mai mult

FAMILIA SAFIR ÎMPREUNĂ CU ARTVERTISING AU ORGANIZAT CEL MAI MARE FLASH MOB DIN ROMÂNIA LA VASLUI

Într-un eveniment plin de muzică, zâmbete și culoare, vasluienii au făcut cunoștință pe 25 septembrie 2022, cu noul brand Familia Safir.

Mai mult

DIFERENȚA ÎNTRE REBRANDINGUL PROACTIV ȘI REBRANDINGUL REACTIV

Atunci când vrei să demarezi un proces de rebranding este necesar să recunoști nuanțele dintre aceste abordări de rebranding.

Mai mult

BRAND EQUITY ȘI IMPACTUL SĂU ASUPRA UNUI BRAND UMBRELĂ

Extensii de linie, extensii de brand, sub-brand, brand-umbrelă... sunt atât de multe categorisiri, iar companiile se confruntă cu astfel de decizii complexe în fiecare zi.

Mai mult

STRATEGII DE BRAND: BRANDING UMBRELA (FAMILIE DE PRODUSE)

Umbrella Branding este folosită pentru a oferi uniformitate liniilor de produse prin gruparea lor sub un singur nume de brand cu scopul de a le face mult mai ușor de identificat și, prin urmare de a crește comercializarea acestora.

Mai mult

MANAGEMENTUL CRIZEI SAU „CUM FACI SĂ FIE BINE CÂND E RĂU”

Poate că uneori acestea nu vor afecta industria în care activăm sau fix compania noastră, însă vor afecta clienții și consumatorii, iar de aici începe nebunia

Mai mult

5 MODURI DE A ÎNTĂRI REPUTAȚIA BRANDULUI TĂU ÎN ONLINE

Mama ta, fratele tău, întreaga familie și chiar vecinii adoră brandul tău. Speri ca și potențialii clienți să gândească la fel, dar nu este întotdeauna așa. Un lucru definitoriu este reputația ta online: ce cred și spun oamenii despre tine pe internet.

Mai mult

CUM SĂ CREEZI PROTOTIPUL CLIENTULUI IDEAL?

Oriunde cauți sfaturi despre cum să creezi campanii de marketing de succes, ești sfătuit să începi prin a crea profilul clientului ideal pentru afacerea ta. Știi că este important, dar nu știi și de unde să începi.

Mai mult

CUM ÎȚI POATE AJUTA AFACEREA UN LANDING PAGE DE IMPACT?

În marketingul digital, un landing page (pagină de destinație) este o pagină web independentă, creată special pentru o campanie de marketing sau publicitate. Acolo „aterizează” (landing) un vizitator după ce face click pe un link dintr-un e-mail sau dintr-un anunț Google, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter sau alte locuri similare.

Mai mult

TRENDURI ȘI SOLUȚII PENTRU PROMOVARE ONLINE ÎN 2021

Puțini, if any, s-ar fi așteptat la ceea ce 2020 avea să ne aducă: incertitudine, schimbare, distanțare. Și mai puțini au fost cei care au reușit să țină pasul, să se detașeze de forecast-urile anilor precedenți, de normalul abordat în marketing până atunci, și să performeze la nivelul la care se așteaptă consumatorii online.

Mai mult

4 ÎNTREBĂRI SIMPLE PENTRU UN PLAN EFICIENT DE MARKETING

La Artvertising, demonstrăm și comunicăm eficiența fiecărei soluții pe limbajul beneficiarului, răspunzând la 4 întrebări simple

Mai mult

NEWSLETTER: PAȘI PENTRU O CAMPANIE DE EMAIL MARKETING DE SUCCES

Chiar dacă social media atrage din ce în ce mai multe persoane și companii, emailul rămâne în continuare un canal puternic de comunicare online, unul dintre avantajele sale fiind siguranța faptului că mesajul ajunge exact la persoana la care ne dorim (desigur, dacă are o adresă de email validă).

Mai mult

DESIGNUL DE AMBALAJ: STRATEGIE DE CREȘTERE A VÂNZĂRILOR

Pe o piață în care nu prea mai auzim de termenul „monopol”, ca brand contează foarte mult să îți diferentiezi produsul sau serviciul de concurență. Iar cum primul contact al consumatorului cu un brand are loc, de cele mai multe ori, în puncte de cumpărare, designul de ambalaj este un factor important de marketing.

Mai mult

REVIEW POZITIV VS REVIEW NEGATIV: POT AFECTA REPUTAȚIA UNUI BRAND?

Înainte de a intra în detaliu, trebuie să fim conștienți un lucru: noi, oamenii, suntem diferiți. Avem idei diferite, opinii, gândire, totul în baza experinței pe care am avut-o la un moment dat într-o anumită situație.

Mai mult

LISTAREA PRODUSELOR ÎN SUPERMARKETURI: CE TREBUIE SĂ FACI ÎNAINTE DE A IEȘI LA RAFT?

Atunci când vrei să fii un jucător puternic în industria FMCG, trebuie să fie luate în considerare câteva aspecte importante.

Mai mult

MARKETING ÎN FMCG ȘI CUNOAȘTEREA PIEȚEI ÎN CARE VREI SĂ ACTIVEZI

Industria FMCG, cea aducătoare de provocări, unde competiția este la un alt nivel, iar unde imprevizibilul e la el acasă!

Mai mult

MAI BINE INFORMAȚI, MAI MULT PENTRU SIGURANȚĂ

La Artvertising, fiecare zi este cu și despre omul creativ și despre ce putem face mai bine pentru el și pentru societate

Mai mult

MARKETINGUL PE CATWALK: CE SE POARTĂ ÎN 2020

2020 este un an nou, același marketing, dar mai nou. Știm, e în contradicție, dar explicăm imediat ce înseamnă.

Mai mult

CUM VINZI RAPID ȘI UȘOR PRIN EMAG MARKETPLACE?

Toți cei ce dețin un business de tip ecommerce sunt în căutare de profit, lucru absolut normal dacă vrei să reziști pe o piață atât de competitivă, ce se dezvoltă extraordinar de rapid. Prin urmare apar tot felul de soluții menite să îți reducă costurile și să îți crească profitul.

Mai mult

MARKETING ÎN IT: PIAȚĂ, STRATEGII, TENDINȚE

Cum domeniul IT este în plină dezvoltare la noi în țară, ai crede că nu mai e o nevoie atât de mare de marketing și publicitate. Lucru absolut greșit.

Mai mult

INTEGRAREA MAGAZINELOR ONLINE CU WINMENTOR

Într-o lume aflată pe repede înainte, în care tehnologia și aplicațiile ne acaparează afacerile, companiile din orice industrie ar trebui să țină pasul și să-și adapteze activitatea în funcție de evoluție pentru a rezista pe piață.

Mai mult

CUM TRASĂM IPOTEZE DE LUCRU ÎNTR-O STRATEGIE DE COMUNICARE?

De multe ori ne aflăm în situația în care vrem să scriem despre ceva sau vrem să abordăm un subiect, dar ne împiedicăm la ultimul pas pe care-l mai avem de parcurs.

Mai mult

SALES KIT: CÂND CU PUȚINE CUVINTE SPUI POVEȘTI ÎNTREGI DESPRE AFACEREA TA

Acest pachet reprezintă un instrument util de marketing și comunicare pe care îl poți oferi la diferite evenimente reprezentative companiei.

Mai mult

CADOURILE CORPORATE: POVEȘTI CARE UNESC OAMENI

În ultimii ani, companiile caută să se îndepărteze de termenul de cadouri personalizate tradiționale, în favoarea unor pachete-surpriză considerate mult mai puternice, precum cadourile corporate.

Mai mult

FIDELIZARE CLIENȚI SAU ATRAGERE DE NOI CUMPĂRĂTORI?

Pentru companiile care activează de mai mult timp pe piață, o strategie de fidelizare a clienților actuali este destul de profitabilă pentru creșterea profiturilor.

Mai mult

5 PAȘI PENTRU A-ȚI ÎMBUNĂTĂȚI STRATEGIA DE OMNICHANNEL

Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de comerț electronic.

Mai mult

CLIENȚII TĂI AU NEVOIE DE O MAMĂ: OMNICHANNEL

Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în ce mai apreciată, tot inconștient, de către public.

Mai mult

CUM TE AJUTĂ SALES FUNNEL-UL SĂ ÎȚI ȚII CONSUMATORII APROAPE?

Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza utilizatorii site-ului pe care-l deții.

Mai mult

AUDIT SITE – CE ÎNSEAMNĂ ȘI LA CE FOLOSEȘTE?

Este important să rețineți că un site este o entitate vie care, de obicei, nu stagnează pentru perioade lungi de timp. În orice an, conținutul este adăugat și/sau eliminat de pe site-uri. Din acest motiv, auditurile ar trebui să aibă loc în mod regulat.

Mai mult

TRANSPARENȚA TAXELOR - AVANTAJ ÎN VÂNZĂRILE ONLINE

Un studiu derulat de către agenția de consultanță AlixPartners a lansat un top care ne arată motivele pentru care coșul de cumpărături online este abandonat. Printre motivele principale se numără și costul transportului, care în unele situații este prea mare.

Mai mult

TENDINȚE ÎN E-COMMERCE CARE CONTINUĂ ȘI ÎN 2019

La cumpărăturile online ne referim acum. Vedem cu ochiul liber cum tehnologia evoluează și ne acaparează viețile. Mai vedem și cum brand-urile sunt foarte receptive acestei schimbări și cum încearcă și reușesc să țină pasul cu nou tip de consumator: cel educat, informat, grăbit.

Mai mult

OMUL FACE BRANDUL. ȘI BRANDUL FACE CE I SE SPUNE.

Când vor să lanseze un nou produs sau serviciu, advertiserii încep cu această Biblie a fiecărui proiect: brief-ul de agenție. Ei vin cu răspunsuri la întrebări de tipul: care este obiectivul proiectului?, cine este publicul nostru țintă?, ce știm despre el?, ce vrem să transmitem?, ce s-a mai comunicat până acum?, care este nevoia? etc.

Mai mult

CAMPANIE ANIVERSARĂ 10 ANI DE SILVER MALL: O STRATEGIE DE SUCCES, CU REZULTATE IMEDIATE

Sub umbrela celor 10 ani de activitate, Silver Mall își fixează ca obiectiv implementarea unui campanii aniversare de succes, care să genereze fidelizarea consumatorilor actuali prin experiente plăcute oferite, dar și noi non-consumatori, atrași de avantajele furnizate și beneficiile de neuitat.

Mai mult

COVRITICKET: PETRU TE TRIMITE LA AFTERHILLS

În orice industrie, pentru a evolua, dezvoltarea continuă este obligatorie, chiar și atunci când ai zeci de ani de experiență și te bucuri de succes. Acest lucru este vizibil de la unul dintre partenerii noștri: Simigeria PETRU.

Mai mult

15 IDEI CREATIVE DE PAȘTI PENTRU MOMENTE DE EXCEPȚIE

Una dintre cele mai frumoase și importante sărbători ale românilor, Paștele este momentul în care petrecem alături de toți cei dragi clipe de neuitat, oferindu-le zâmbete împachetate cât mai creativ cu putință.

Mai mult

POZIȚIONARE ȘI DIFERENȚIERE LA RAFT CU NOILE AMBALAJE SKIN PACK

Când un brand important, cum este Vascar, lansează 6 game noi, sub marca Moldova în bucate, iar realizarea unui ambalaj atrăgător, cu o tehnologie inovatoare, e foarte importantă pentru succesul comercial, știi că ambalajul realizat este un instrument puternic de diferențiere la raft, dar și de poziționare.

Mai mult

UN BRAND IMPORTANT DIN INDUSTRIE ARE SUCCES ȘI ÎN MEDIUL ONLINE

Unul dintre cei mai importanți jucători din industria cărnii, Safir este unul dintre brandurile care se promovează foarte bine și în mediul online.

Mai mult

POZIȚIONARE GRUPUL DE FIRME SAFIR

Strategia de business online aleasă pentru Grupul de firme Safir are ca rezultat obținerea avantajului competitiv în mediul online, prin poziționare și diferențiere.

Mai mult

SCOR SEO ON-PAGE ÎNTRE 45-100%. CARE ESTE ADEVĂRAT?

Cum calculezi și interpretezi corect scorul paginii analizate (optimizarea web site)? Află ce indicatorii să urmărești și cum să alegi serviciile de optimizare potrivite afacerii online.

Mai mult

CUM SĂ IEI CELE MAI BUNE DECIZII

Cele mai bune decizii pentru alegerea soluției eficiente și obiective, cu rezultate măsurabile, se iau pe baza unor analize și cercetări de specialitate sau pe plăcerea propriu-zisă? Alege întotdeauna responsabil cea mai bună soluție pentru afacere.

Mai mult

CREȘTEM AFACERI ONLINE PRIN AUTOMATIZĂRI ȘI FUNCȚIONALITĂȚI WEB UNICE

Pentru o creștere rapidă a vânzărilor restaurantului Dopo Poco Trattoria, am dezvoltat un nou canal de vânzare online prin serviciul Comandă mâncare cu automatizarea rețetelor și a fluxului comenzilor prin funcționalități web unice

Mai mult

DIFERENȚE ÎNTRE SCORURILE OBȚINUTE DE UN WEB SITE OPTIMIZAT

Site-ul tău înregistrează scoruri diferite SEO? Află de la specialiștii agenției Artvertising care sunt cele 6 etape importante în procesul SEO și cum să alegi serviciile de optimizare potrivite afacerii tale.

Mai mult

LOCUL I ÎN 5 TOPURI PENTRU CEL MAI PUTERNIC BRAND

Cotnari a ales agenția Artvertising pentru a atinge obiectivul de a ajunge în anul 2016 cel mai puternic brand românesc la categoria de vinuri, atât în mediul offline, cât și online.

Mai mult

CASA FOLINA – O APLICAȚIE DE SUCCES PENTRU NOUL BRAND FOLINA

Pare ușor să faci aplicații, dar nu orice concurs este relevant pentru brandul și clienții tăi. O aplicație online trebuie să fie de interes pentru utilizatori, ușor de folosit și atractivă la nivel de beneficii reale.

Mai mult

CE ÎNSEAMNĂ O OPTIMIZARE SEO A UNUI SITE?

Optimizarea SEO înseamnă a poziționa corect un site în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare (e.g. Google) pentru cuvinte cheie folosite de utilizatori, astfel încât ei să poată găsi ceea ce site-ul tău are de oferit.

Mai mult

FOLINA – UN PERSONAJ DE BRAND PE CARE ÎȚI DOREȘTI SĂ-L CUNOȘTI

Când vezi un personaj ești tentat să judeci o ilustrație grafică, apreciind cât de reușită sau de expresivă e. De la poveste la ilustrație grafică se află un proces complex de cercetare și identitate. Află cum a fost creat brandul Folina de la specialiștii Artvertising.

Mai mult

O AFACERE ONLINE ESTE CA VITRINA ATRACTIVĂ A UNUI MAGAZIN

Orice business online de succes are la bază o strategie a cuvintelor cheie potrivite afacerii, care generează trafic organic relevant și rată scăzută de părăsire a site-ului. Află de la specialiștii noștri cum schimbă strategia de business online traiectoria afacerii.

Mai mult

25 ANI PLINI DE VIAȚĂ - O SĂRBĂTOARE DE CAMPANIE

O campanie aniversară este în sine o provocare, iar presiunea ideilor creative și a materialelor de excepție este și mai mare atunci când publicul tău este obișnuit cu lucruri neconvenționale și atipice. Află totul despre campania Safir – 25 ani plini de viață.

Mai mult

TEHNICI INOVATOARE PENTRU AMBALAJE DE EXCEPȚIE: SPUMANTUL FESTIV, DE LA BUCIUM

Spumantul Festiv de la Bucium, aflat în topul celor mai apreciate vinuri spumante din categorie, avea nevoie de un nou suflu la nivel de etichetă care să păstreze alura celei deja consacrate, fără a modifica pe cea existentă.

Mai mult

COTNARI – CEL MAI PUTERNIC BRAND ROMÂNESC DE VIN

Brandul Cotnari face excepție și s-a aflat pe prima poziție în topul celor mai puternice branduri românești de vin anul trecut, conform unui studiu publicat de revista Biz România. Află cum a reușit brandul Cotnari acest lucru.

Mai mult

CÂND CITIM CĂ UNUL DINTRE CLIENȚII ARTVERTISING ESTE PRINTRE CEI MAI BUNI ANTREPRENORI DIN ROMÂNIA

Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes.

Mai mult

MAIA MORGENSTERN FACE EXCEPȚIE

Joi, 3 decembrie, într-o sală de poveste, în Aula Universității Tehnice „Gh. Asachi” Iași, am ascultat-o pe Maia Morgenstern discutând cu naturalețe despre egalitatea de șanse și de gen, dar și despre despre cum a reușit să fie una dintre cele mai de succes artiste ale prezentului.

Mai mult

SPUMANTELE DE LA BUCIUM SUNT ÎMBRĂCATE ÎNTR-UN PACKAGING INEDIT

Savurate cu răbdare, bucurându-te de fiecare strop, spumantele de la Bucium își dezvăluie efervescența și armonia. Sunt perfecte pentru întâlniri selecte sau aniversare, dineuri oficiale sau mese festive. Artvertising vă invită să încercați spumantele Bucium!

Mai mult

LICORNA - VINUL DĂTĂTOR DE VIAȚĂ

După ce a stat la învechit atât cât i s-a cuvenit, site-ul vinurilor Licorna, creat de Artvertising, așteaptă ca oamenii să-i treacă pragul și să cunoască îndeaproape povestea Licornei - inorogului care vindecă bolile, curăță răul și dă viață.

Mai mult

BOTE D’AMORE AJUNGE PE TĂRÂMUL SEDUCĂTOR IBIZA

Creat ca o alternativă românească la variantele internaționale care se găsesc în cluburile din România, pentru ,,serile jucăușe” și ,,clipele de neuitat”, vinul Bote D’Amore a ajuns în locul potrivit, demonstrând, încă o dată, faptul că un gust desăvârșit aduce plăcere, descătușează imaginația și face din fiecare clipă un moment de neuitat.

Mai mult

TEASC - O NOUĂ GAMĂ DE VINURI BUCIUM

Cele trei vinuri Teasc - Fetească Albă, Busuioacă de Bohotin și Cabernet Sauvignon le-au oferit invitaților evenimentului de lansare plăcerea de a se bucura de gusturi rafinate.

Mai mult

„DELICIOSUL TE ÎNVAŢĂ” – UN SUCCES LA PUTEREA A DOUA

Aflată la cea de-a doua ediție, campania de responsabilitate socială „Deliciosul te învaţă” a demarat în forţă şi anul acesta în grădiniţele din Iaşi, Vaslui, Bârlad şi Huşi.

Mai mult

FRESCA - O MOŞTENIRE PENTRU URMAŞII URMAŞILOR NOŞTRI

Artvertising şi Bucium Iaşi au lansat cea mai nouă gamă de vinuri premium dedicată sectorului HoReCa. Denumită sugestiv FRESCA, întregul concept a fost inspirat de pictura „buclucaşă” semnată de Dimitrie Gavrilean, care înfrumuseţează şi în prezent sala de degustare a complexului.

Mai mult

NEMŢEANA – DESCOPERĂ, GUSTĂ ŞI-O IUBEŞTE!

Odată cu sosirea verii, Artvertising vă face cunoştinţă cu Nemţeana, o blondă naturală care va potoli setea arzătoare în zilele caniculare.

Mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI INVITĂ COPIII DIN GRĂDINIŢE SĂ SCRIE O CARTE ÎN CADRUL CAMPANIEI „DELICIOSUL TE ÎNVAŢĂ”.

Grupul de firme Safir şi agenția de publicitate Artvertising demarează şi anul acesta o nouă ediţie a campaniei de CSR „Deliciosul te învaţă”. Susţine proiectul să devină o poveste de succes!

Mai mult

LA SALA SPORTURILOR IAŞI, VA AVEA LOC A VI-A EDIŢIE A EVENIMENTULUI SUPORTING.

Artvertising susține Asociaţia Studenţilor din Domeniul Marketingului - ASDMark și vă invită la un meci caritabil de fotbal între studenții Universității „Al. I. Cuza” Iași, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, și profesorii lor.

Mai mult

ARMONII DE PRIMĂVARĂ

Artvertising aduce atmosfera de primăvară la Iaşi. Duminică, 2 martie, Casa de Cultură a Studenţilor Iaşi s-a îmbrăcat în haine de sărbătoare. Corul Naţional de Cameră Madrigal a revenit în oraşul nostru cu spectacolul caritabil „Armonii de primăvară”, o invitaţie la bucurie şi la fapte bune lansată de Fundaţia „Solidaritate şi Speranţă” şi Agenţia Artvertising.

Mai mult

CONCERT CARITABIL SUSŢINUT DE PAULA SELING

Artvertising vă invită să redescoperiţi bucuria de a dărui! Se apropie sărbătorile de iarnă, prilej ideal de a ne încânta sufletele cu un moment dedicat copilăriei, luminii şi faptelor bune.

Mai mult

DERMOESTHETIQUE – LOCUL UNDE SĂNĂTATEA IA FORMELE FRUMUSEŢII

Sănătatea ia formele frumuseţii în centrul de estetică Dermoesthetique. Serviciile exclusiviste, personalul calificat şi aparatura de ultimă generaţie creează împreună un ambient profesionist dedicat răsfăţului unei zeiţe.

Mai mult

BOLŢILE DOMNEŞTI – „O REŢETĂ PIERDUTĂ”

O campanie ispititoare „coaptă” de Artvertising. Unde se întâlnesc răsfăţurile culinare şi istoria? Doar la Restaurant Bolţile Domneşti. Este singurul loc unde reţetele pierdute din perioada interbelică şi boema atmosferă de odinioară se regăsesc într-o armonie perfectă.

Mai mult

COTNARI ”VIN DE'O MAŞINĂ. O CÂȘTIGI CU DOPURI”

O campanie motorizată de Artvertising. Pentru iubitorii de vin și petrecere, vara 2013 a fost marcată de lansarea campaniei COTNARI ”Vin de'o maşină. O câștigi cu dopuri”.

Mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI A PREMIAT MARELE CÂŞTIGĂTOR AL COMPETIŢIEI „DELICIOSUL TE ÎNVAŢĂ”

Artvertising semnează conceptul proiectului „Deliciosul te învaţă”. Ieri, 17 iunie 2013 a avut loc festivitatea de premiere a Grădiniţei nr. 11, Vaslui, marele câştigător al competiţiei derulate în cadrul proiectului educativ „Deliciosul te învaţă”.

Mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI – UN BRAND CARE TE ÎNVAŢĂ ALTFEL

O campanie de CSR semnată de Artvertising. În luna aprilie a acestui an, grupul de firme Safir şi agenţia de publicitate Artvertising au demarat un proiect educativ menit să promoveze un stil de viață corect pentru copii.

Mai mult

VINUL LUPILOR –VINUL BUN MERGE CU CÂNTECUL POPULAR

Artvertising semnează eticheta vinului de Cotnari, Vinul Lupilor. La sfârşitul lunii martie 2013, între 29 şi 31 ale lunii, pasionaţii de vinuri au avut ocazia să întâlnească compania COTNARI, în cadrul Târgului de Vinuri GOOD WINE, desfăşurat la Bucureşti, ROMEXPO.

Mai mult

HOTEL UNIREA – EXCELENŢĂ DE 4 STELE

În industria ospitalităţii ieşene, Hotel Unirea a evoluat continuu ca percepţie înspre segmentul premium prin calitate, diversitatea specifică a serviciilor şi viziune strategică.

Mai mult

NOI POVEŞTI ALE FEMEILOR DE SUCCES - EDIŢIA A DOUA

Artvertising Iaşi semnează organizarea şi promovarea evenimentului ”Poveşti ale femeilor de succes”. Conferinţa ”Poveşti ale femeilor de succes” a avut loc pe 31 ianuarie 2013 în Aula Magna a Universităţii Petre Andrei (UPA) din Iaşi.

Mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI - UN BRAND INTERACTIV

Sub îndemnul COOLcuriguuu, Deliciosul de Vaslui îşi implică şi fidelizează clienţii prezenţi în social media. Integrată pe pagina de Facebook a brandului, campania se bucură de un feedback pozitiv, după numai trei săptămâni de la lansare.

Mai mult

DOPO POCO – CAMPANIE ANIVERSARĂ

Artvertising semnează campania ‘Poftă de bucurie’. Campania este realizată pentru Dopo Poco şi marchează un moment aniversar: împlinirea a 5 ani de activitate pe piaţa ieşeană. Conceptul a fost creionat în jurul sentimentului de bucurie pe care îl avem atunci când împărţim ceva gustos cu cei dragi.

Mai mult

NUTRIVA – IMAGINEA UNUI PARTENER DE ÎNCREDERE

Artvertising semnează identitatea vizuală a companiei Nutriva. Fabrica de nutrețuri combinate – Nutriva – este operată de grupul de firme Safir din județul Vaslui și întregește lanțul integrat de producție al grupului, din care mai fac parte creșterea puilor, abatorizarea și comercializarea.

Mai mult

COMPLEX HOTELIER UNIREA

Complexul Hotelier Unirea din Iași este situat într-o zonă centrală a orașului, cu rezonanță istorică: Piața Unirii. Ușor de găsit și accesibil în doar câteva minute din orice punct al orațului, complexul se află la doar câțiva pași de stațiile de taxi sau transport public.

Mai mult

RELAXAREA CAPĂTĂ CELE MAI DIVERSE FORME, LA UNIREA SPA

Pentru a comunica poziționarea pe o piață competitivă, proiectul Unirea SPA avea nevoie de o identitate proaspătă și unitară. Echipa de creație Artvertising a adoptat o linie conceptuală simplă, cu o viziune modernă și elegantă.

Mai mult

CASA DE VINURI COTNARI, UN NUME DE EXCELENȚĂ LA GOODWINE

Cele mai tinere vinuri de Cotnari au fost prezentate în premieră la Târgul Internațional de Vinuri GoodWine, organizat pe 30 martie-1 aprilie la București. Ediția din acest an a consacrat lansarea unei game de referință, obținută după noi metode de vinificație, o tehnologie modernă și într-o nouă cramă.

Mai mult

BALUL DE SOLIDARITATE CU FUNDAŢIA BETHANY

Artvertising şi-a dovedit încă o dată sprijinul pentru comunitatea locală prin angajamentul susţinut în promovarea “Balului de la Castel”, un eveniment filantropic organizat de Fundaţia Serviciilor Sociale Bethany la sfârşitul săptămânii trecute.

Mai mult

DESPRE OAMENI MICI, PENTRU OAMENI MARI

În spiritul unui angajament al generozității, echipa Artvertising a răspuns pozitiv inițiativei de a sprijini proiectul “Colorează un destin!”, având totodată convingerea deplină că în reușita unei acțiuni de fundraising, o contribuție uriașă o are strategia de comunicare abordată.

Mai mult

EUROTECH. CU OAMENI SERIOȘI.

Noua strategie de comunicare reliefează maturitatea, eficiența, responsabilitatea și experiența acumulate în cei 13 ani de activitate ai Eurotech, unul dintre cei mai importanți jucători locali în comercializarea, service-ul și închirierea sculelor și utilajelor pentru construcție și, totodată, singurul distribuitor Bosch în zona Moldovei.

Mai mult

SPECIALITĂȚI ITALIENE CU DOPO POCO TRATTORIA

Artvertising a fost alături de Dopo Poco la petrecerea organizată cu ocazia evenimentului de deschidere a primului restaurant sub marca sa de calitate – Dopo Poco Trattoria.

Mai mult

CIBI

Fără investiții costisitoare, vânzarea de covrigi calzi este o afacere mereu profitabilă și o metodă simplă de a face bani. Eliminarea pierderilor cu materia primă (făină, zahăr, ulei, sare) duc la creșterea profitabilității unei afaceri cu covrigi sau alte produse de panificație.

Mai mult

CADOURILE CULINARE PREFERATE DE COPII, CU DOPO POCO

Dopo Poco, cel mai cunoscut brand românesc de pizza cu livrare la domiciliu, și-a surprins plăcut clienții din Iași, oferind produsele sale cadou, timp de 10 zile, copiilor aflați în Carrefour Felicia.

Mai mult

NOUA IDENTITATE CU FETEASCĂ ALBĂ

Agenția Artvertising semnează eticheta unui nou vin lansat de către Cotnari – Feteasca Albă de Cotnari, demisec. Compania Cotnari, cel mai mare producător de vinuri albe din România, a obținut anul acesta 3 medalii de aur la Concursul internațional de Vinuri din capitala Gemaniei - Berlin 2011.

Mai mult

GADGET DULCE SAU PICANT CU DOPO POCO

Pentru iubitorii de pizza și produse fast-food realizate în condiții de calitate maximă, primăvara 2011 a fost marcată în Iași de campania cu premii savuroase ”Gadget Dulce sau Picant”. 74 de clienți ieșeni au fost premiați cu gadgeturi și vouchere Dopo Poco în decursul celor 3 luni de concurs.

Mai mult

ONLINE CU TOTALGAZ INDUSTRIE

Dupa 7 luni de research, brainstorming, creație și implementare, pe 20 mai 2011, Artvertising urcă pe net noua platformă de comunicare integrată online a companiei ieșene TOTALGAZ INDUSTRIE, lider național în producția stațiilor de reglare-măsurare și predare.

Mai mult

POVEȘTI ALE FEMEILOR DE SUCCES CU MAIA MORGENSTERN

”Povești ale femeilor de succes” a avut loc pe 13 aprilie 2011 în Aula Magna a Universității „Petre Andrei” (UPA) din Iași. Actrița Maia Morgenstern și Excelența Sa Tanya van Gool, ambasadoarea Olandei în România, au împărtășit tinerilor și reprezentantelor sexului frumos din sală, propriile viziuni despre succes.

Mai mult

MERIT SĂ VĂD CU HORAȚIU MĂLĂELE

Vineri, 20 mai 2011, a avut loc la Teatrul Luceafarul din Iași, evenimentul cultural-artistic, organizat în scop caritabil, „…Merit să văd”. Acest eveniment a fost organizat de echipa Focus alcătuită din 18 masteranzi la Marketing și Comunicare în Afaceri - FEAA, în parteneriat cu Asociația Rotaract Iași 2000 și agenția Artvertising.

Mai mult

ARTICOLE RECENTE

Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]

Diana Dimitriu

Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]

Magdalena Calinciuc

Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La [...]

Daniel DIMIRIU

+ Toate articolele

Marketing & Branding

Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Cunoaștem ambele perspective de antreprenor și furnizor de servicii și le integrăm în modul de lucru pentru a oferi soluții testate în branding și marketing. Credem în fapte și în rezultate, de aceea preferăm să lăsăm munca noastră să vorbească pentru noi:
2 premii x Experienced
2 premii x Locul 1
1 premiu x Best Mobile Practice
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.