Agenția Artvertising continuă să se remarce în domeniul marketingului digital, obținând și anul acesta 2 premii cu cel mai mare punctaj la Grupa Best Experienced Online Merchant și la categoria Best Hobby, Leisure & Entertainment Online Merchant, la Gala Premiilor eCommerce (GPeC) 2024.
GPeC, cel mai important eveniment din e-commerce-ul românesc, ajuns la cea de-a XIX-a ediție, reunește anual companii și agenții de elită pentru a recompensa eforturile și rezultatele remarcabile ale acestora în comerțul online.
Pentru cel de-al patrulea an consecutiv, proiectul realizat de agenția de marketing și web Artvertising se remarcă prin îmbunătățirea continuă a platformei de e-commerce și a strategiilor de marketing ale magazinelor online. În acest an, criteriile de evaluare au inclus optimizarea ratei de conversie, analiza datelor prin A/B testing și implementarea unui proces de checkout fluid - factori esențiali pentru o experiență de utilizator mai bună și implicit pentru o creștere a vânzărilor.
În ultimii 4 ani, magazinul online asociat agenției a obținut 7 dintre cele mai râvnite premii din online-ul românesc, răsplătind cei 20 ani de excepție în comerțul online din România.
Această reușită reprezintă pentru Artvertising nu doar un premiu, ci și o motivație de a continua să ofere soluții inovatoare și campanii de marketing digital eficiente, întrucât agenția își propune să rămână un partener de încredere pentru companiile care își doresc să exceleze în e-commerce.
Agenția Artvertising continuă să se remarce în domeniul marketingului digital, obținând și anul acesta 2 premii cu cel mai mare [...]
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]
Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing