Clienții tăi au nevoie de o mamă: omnichannel

Clienții tăi au nevoie de o mamă: omnichannel

Ce înseamnă?

I s-au atribuit numeroase explicații și definiții, toate ducând la aceeași concluzie: îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul mai multor canale de comunicare care acționează simultan.

Cum a apărut?

A apărut fără să fie plănuit. A apărut chiar forțat. Nu a fost creat de către marketeri, ci de către consumator. Așa cum am mai spus în atricolele anterioare, consumatorul devine din ce în ce mai educat în ale publicității, tehnologiei, informației. Retail-erii trebuie să vină acum cu informații complete despre produsele sau serviciile lor. Trebuie să ofere experiențe, să-și segmenteze foarte bine publicul țintă, să folosească toate mediile de comunicare.

Unde se găsește?

De cele mai multe ori în retail. Este o combinație de online cu offline. Sau online cu online cu online cu online.

Tu, în online, ai deja o strategie bine pusă la punct despre cum să atragi consumatorul pe site, cum să îl ții cât mai mult activ acolo, cum să îl faci să cumpere etc. Omnichannel-ul apare când consumatorul se plictisește doar de o platfomă/canal de comunicare și vrea să te cunoască și în altă parte. Vrea ca informația găsită pe website-ul tău să fie fizic, în fața lui. Vrea experiențe. Vrea să știe cât de adevărat ești.

Vrea transparență.

În ziua de azi ori te caută consumatorul peste tot, ori trebuie să-i oferi tu ajutor prin livrarea mai multor informații, artificii de preț, concursuri etc. Omnichannel-ul te ajută să înțelegi consumatorul și să-i creezi un portret complet.

La ce folosește?

Prin ominichannel sunt colectate informații de pe toate canalele de comunicare folosite. Astfel, se identifică cele mai potrivite canale pentru client, iar deciziile de marketing se vor lua în funcție de informațiile pe care le ai după aplicarea unei astfel de strategii. Omnichannel-ul îți poate oferi răspunsuri la întrebări despre produsele pe care ar trebui să le lansezi, cum poți crește vânzările, coținutul de informații potrivit pieței.

Ominicannel-ul ne spune că trebuie să punem mai mult accent pe consumator, pe obiceiurile lui de cumpărare, disponibilitatea lui și lista poate continua. Trebuie să-i arăți că-l înțelegi mai bine decât se înțelege el. Trebuie să-i oferi siguranță, grijă și sinceritate.

Trebuie să-i fii mamă.

Practică

O strategie de omnichannel, de chemare la raft, am aplicat în campania “Limpede ca Bună Ziua” a Deliciosului de Vaslui.

Consideri că este benefică o strategie omnichannel pentru afacerea ta?

Aici suntem: 0745 388 000, office@artvertising.ro

ARTICOLE RECENTE

Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]

Diana Dimitriu

Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]

Magdalena Calinciuc

Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La [...]

Daniel DIMIRIU

+ Toate articolele

Marketing & Branding

Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Cunoaștem ambele perspective de antreprenor și furnizor de servicii și le integrăm în modul de lucru pentru a oferi soluții testate în branding și marketing. Credem în fapte și în rezultate, de aceea preferăm să lăsăm munca noastră să vorbească pentru noi:
2 premii x Experienced
2 premii x Locul 1
1 premiu x Best Mobile Practice
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.