Cum să iei cele mai bune decizii

Cum să iei cele mai bune decizii

Soluții eficiente și decizii obiective

Oricine a activat în industria creativă sau a lucrat cu agenții de publicitate știe că nu există rețete ”magice” pentru a obține rezultate exacte. Soluțiile livrate de agenția Artvertising se fundamentează pe analize și cercetări de specialitate, date de intrare concrete și experiența în domeniu a echipei creative.

Pentru a veni în sprijinul managementului și a te ajuta să-ți fundamentezi decizia cu privire la alegerea obiectivă a celei mai eficiente soluții pentru brand sau problema identificată, agenția construiește trei soluții bazate pe o analiză profundă a contextului afacerii și a brandului, corelată cu obiectivele manageriale urmărite. Cele trei soluții propuse de agenție pentru rezolvarea problemei identificate sunt prezentate comparativ managementului companiei împreună cu oportunitățile și riscurile asociate fiecăreia dintre acestea.

Analize și cercetări de specialitate, nu plăcerea propriu-zisă

Știm că este dificil să faci o alegere obiectivă atunci când ai o experiență proprie cu brandul sau ești implicat direct în conducerea afacerii, iar rezultatele măsurabile se reflectă în performanța muncii tale, însă, în cei peste 14 ani de experiență pe piață, ne-am convins că cele mai eficiente alegeri sunt cele fundamentate pe analize și cercetări de specialitate, nu pe plăceri proprii.

Crește rata de succes a proiectelor tale

Cu cât ai mai multe cifre și informații relevante și actuale despre problema analizată îți poți fundamenta mai bine decizia. Și știi de ce? Pentru că atunci când îți fundamentezi deciziile pe date concrete și pe analize și cercetări de specialitate, ai o imagine exactă și obiectivă a problemei analizate, dincolo de experiența ta subiectivă cu produsul sau compania, ceea ce îți permite să poți previziona mai bine acțiunile și să urmărești rezultate măsurabile.

Celebrul principiu Pareto, cunoscut și ca regula 80/20, se aplică și în acest caz. Pentru a avea rezultatele așteptate și a-ți atinge obiectivele de business, fundamentarea deciziilor cu privire la brandul sau afacerea ta trebuie să se facă pe 80% date și informații concrete și relevante, bazate pe analize și cercetări de specialitate,  și doar maximum 20% pe feeling și experiența proprie cu brandul, mai ales în cazul alegerii unei soluții cu impact major asupra afacerii.

Dacă îți fundamentezi deciziile 80% pe plăcerea proprie, riști să obții doar 20% din rezultate așteptate.

Responsabilitatea alegerii celei mai eficiente soluții pentru afacere

O agenție serioasă îți livrează întotdeauna soluții eficiente pentru afacerea ta, bazate pe cifre și date concrete, analize și cercetări de specialitate, fiind responsabilă de calitatea și fundamentarea acestora, însă, ca manager, tu ești singurul în măsură să aleagă soluția eficientă pentru afacere, deoarece tu cunoști cel mai bine planurile de dezvoltare a acesteia și implicațiile aplicării soluției atât la nivel intern, cât la nivel extern.

Pentru fundamentarea deciziei, este necesar să te implici în colaborarea cu agenția pentru a dezvolta și a identifica împreună cele mai eficiente soluții pentru afacerea ta. Relația cu agenția de publicitate trebuie privită ca un parteneriat, lucrăm împreună și investim resurse, astfel încât cu toții să avem rezultate notabile și să creștem valoarea adăugată a brandului.

Vrei soluții eficiente și obiective, cu rezultate măsurabile, fundamentate pe analize și cercetări de specialitate?

Apelează la echipa de specialiști a agenției de publicitate Artvertising, cu o experiență de peste 14 ani în domeniu.

ARTICOLE RECENTE

Dezvoltarea unui magazin online nu se rezumă doar la prezentarea produselor, ci și la implementarea unor funcționalități strategice [...]

Diana Dimitriu

Vrei să accesezi fonduri nerambursabile pentru digitalizarea business-ului tău? [...]

Crina Lica

Te ajutăm să explorezi câteva dintre cele mai importante tendințe de marketing digital care vor modela industria în 2024. [...]

Magdalena Calinciuc

+ Toate articolele

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Experienced & Best Mobile Practice, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre 3 ani consecutiv la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

BENEFICIILE UNUI MAGAZIN ONLINE CUSTOMIZAT: O PLATFORMĂ PREMIATĂ CE SE POTRIVEȘTE NEVOILOR AFACERII

Beneficiile unui magazin online customizat: o platformă premiată ce se potrivește nevoilor afacerii
Dezvoltarea unui magazin online nu se rezumă doar la prezentarea produselor, ci și la implementarea unor funcționalități strategice menite să crească vânzările și rata de conversie.
TAG:

ARTVERTISING ÎNDEPLINEȘTE CRITERIILE DESI ȘI ESTE PARTENER DIGITAL INNOVATION PENTRU ACCELERAREA DIGITALIZĂRII IMM-URILOR ȘI INSTITUȚIILOR PUBLICE

Artvertising îndeplinește criteriile DESI și este partener Digital Innovation pentru accelerarea digitalizării IMM-urilor și instituțiilor publice
Vrei să accesezi fonduri nerambursabile pentru digitalizarea business-ului tău?
TAG: digitalizare, servicii digitalizare