De multe ori se întâmplă ca un proprietar de site să ne întrebe de ce apar diferențe de scor ale paginii analizate, scor obținut după optimizarea SEO OnPage. Măsurarea acțiunilor de optimizare a unui site se poate face cu multiple aplicații, însă scorul obținut poate fi total diferit. Din experiență, scorul acesta variază între 45% și 100%. Datorită diferențelor majore de scor, proprietarul unui site este nedumerit pe ce a dat banii. Pentru a înțelege aceste diferențe, vom explica întreg procesul, cu scopul de a alege pachetul de servicii de optimizare care este potrivit afacerii.
O afacere va avea succes dacă răspunde unor necesităţi reale ale consumatorilor. Necesitățile acestora le găsim reflectate în expresiile cheie pe care aceștia le scriu atunci când caută pe Google sau orice alt motor de căutare. Un motor de căutare este un program căutător, care accesează Internetul în mod automat și frecvent. Dacă deții un site pentru o afacere, conținutul paginilor web ale acestuia (titlul, cuvinte cheie) va fi stocat într-o bază de date. În momentul în care un utilizator apelează la un motor de căutare pentru a găsi o informație, o anumită frază sau un cuvânt, motorul de căutare se va uita în această bază de date și, în funcție de anumite criterii de prioritate, va crea și afișa o listă de rezultate.
Din lista de rezultate afișate de un motor de căutare utilizatorul alege rezultatul relevant care răspunde cel mai bine necesităților reale, adică va accesa site-ul afacerii pe care o deții. Oare așa este?
Răspunsul la această întrebare îl poți determina prin măsurarea traficului obținut ca urmare a optimizării site-ului. Verifică cuvintele sau expresiile cheie prin care vizitatorii au ajuns în site-ul tău. Măsurarea traficului organic o faci periodic și poți solicita un raport din Google Analytics. Modificările de trafic organic, creșterile sau scăderile, se pot datora mai multor factori, dintre care amintim: căutările sezoniere, interesul utilizatorului raportat la conținut ș.a.
Traficul organic de calitate este obținut în urma acțiunilor SEO. Acțiunile SEO fac parte dintr-un proces constant de optimizare a unui web site pentru motoarele de căutare, cu scopul de a atrage o audiență relevantă, adică potențiali cumpărători. Audiența este formată din utilizatorii cărora Google le afișează rezultatele căutărilor acestora. Rezultatele căutării vor fi naturale (numite Organic search).
Sunt cel puțin 6 etape importante în procesul SEO: de la evaluarea tehnică și de conținut, la studiul concurenței și creșterea vizibilității afacerii prin acțiuni SEO permanente. În funcție de activitățile selectate din etapele procesului SEO, bugetele plătite pentru optimizarea site-ului pot să difere de la sute la zeci de mii de lei pe lună sau chiar mai mult.
În funcție de buget și de acțiunile SEO parțiale sau totale realizate, rezultă un scor diferit și un rank al paginii. Asigură-te că înțelegi ceea ce cumperi pentru a face o investiție corectă.
Iată un studiu de caz pentru investiția în servicii de optimizare onpage pentru web site Simigeria Petru. Specialiștii de la Artvertising îți pot da mai multe detalii despre scorul unei pagini analizate pentru a înțelege mai bine care sunt cuvintele cheie care generează conversii și venituri pentru afacerea ta, astfel încât tu să poți alege pachetul potrivit de servicii de optimizare web site.
Citește articolul despre Scor optimizare SEO între 45-100%. Pentru ce plătesc?
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]
Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La [...]
Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing