Diferențe între scorurile obținute de un web site optimizat

Diferențe între scorurile obținute de un web site optimizat

De multe ori se întâmplă ca un proprietar de site să ne întrebe de ce apar diferențe de scor ale paginii analizate, scor obținut după optimizarea SEO OnPage. Măsurarea acțiunilor de optimizare a unui site se poate face cu multiple aplicații, însă scorul obținut poate fi total diferit. Din experiență, scorul acesta variază între 45% și 100%. Datorită diferențelor majore de scor, proprietarul unui site este nedumerit pe ce a dat banii. Pentru a înțelege aceste diferențe, vom explica întreg procesul, cu scopul de a alege pachetul de servicii de optimizare care este potrivit afacerii.

Afacerea mea are clienți online?

O afacere va avea succes dacă răspunde unor necesităţi reale ale consumatorilor. Necesitățile acestora le găsim reflectate în expresiile cheie pe care aceștia le scriu atunci când caută pe Google sau orice alt motor de căutare. Un motor de căutare este un program căutător, care accesează Internetul în mod automat și frecvent. Dacă deții un site pentru o afacere, conținutul paginilor web ale acestuia (titlul, cuvinte cheie) va fi stocat într-o bază de date. În momentul în care un utilizator apelează la un motor de căutare pentru a găsi o informație, o anumită frază sau un cuvânt, motorul de căutare se va uita în această bază de date și, în funcție de anumite criterii de prioritate, va crea și afișa o listă de rezultate.

Afacerea mea este relevantă online?

Din lista de rezultate afișate de un motor de căutare utilizatorul alege rezultatul relevant care răspunde cel mai bine necesităților reale, adică va accesa site-ul afacerii pe care o deții. Oare așa este?
Răspunsul la această întrebare îl poți determina prin măsurarea traficului obținut ca urmare a optimizării site-ului. Verifică cuvintele sau expresiile cheie prin care vizitatorii au ajuns în site-ul tău. Măsurarea traficului organic o faci periodic și poți solicita un raport din Google Analytics. Modificările de trafic organic, creșterile sau scăderile, se pot datora mai multor factori, dintre care amintim: căutările sezoniere, interesul utilizatorului raportat la conținut ș.a.

Plătesc pentru o optimizare de conținut sau o optimizare completă a site-ului?

Traficul organic de calitate este obținut în urma acțiunilor SEO. Acțiunile SEO fac parte dintr-un proces constant de optimizare a unui web site pentru motoarele de căutare, cu scopul de a atrage o audiență relevantă, adică potențiali cumpărători. Audiența este formată din utilizatorii cărora Google le afișează rezultatele căutărilor acestora. Rezultatele căutării vor fi naturale (numite Organic search).
Sunt cel puțin 6 etape importante în procesul SEO: de la evaluarea tehnică și de conținut, la studiul concurenței și creșterea vizibilității afacerii prin acțiuni SEO permanente. În funcție de activitățile selectate din etapele procesului SEO, bugetele plătite pentru optimizarea site-ului pot să difere de la sute la zeci de mii de lei pe lună sau chiar mai mult.

În funcție de buget și de acțiunile SEO parțiale sau totale realizate, rezultă un scor diferit și un rank al paginii. Asigură-te că înțelegi ceea ce cumperi pentru a face o investiție corectă.

Iată un studiu de caz pentru investiția în servicii de optimizare onpage pentru web site Simigeria Petru. Specialiștii de la Artvertising îți pot da mai multe detalii despre scorul unei pagini analizate pentru a înțelege mai bine care sunt cuvintele cheie care generează conversii și venituri pentru afacerea ta, astfel încât tu să poți alege pachetul potrivit de servicii de optimizare web site.

Citește articolul despre Scor optimizare SEO între 45-100%. Pentru ce plătesc?

ARTICOLE RECENTE

Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]

Diana Dimitriu

Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]

Magdalena Calinciuc

Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La [...]

Daniel DIMIRIU

+ Toate articolele

Marketing & Branding

Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Cunoaștem ambele perspective de antreprenor și furnizor de servicii și le integrăm în modul de lucru pentru a oferi soluții testate în branding și marketing. Credem în fapte și în rezultate, de aceea preferăm să lăsăm munca noastră să vorbească pentru noi:
2 premii x Experienced
2 premii x Locul 1
1 premiu x Best Mobile Practice
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.