Cotnari a ales agenția Artvertising pentru a atinge obiectivul de a ajunge în anul 2016 cel mai puternic brand românesc la categoria de vinuri, atât în mediul offline, cât și online.
Într-un mediu competitiv, așa cum este industria vinicolă, obiectivele de marketing sunt totdeauna ambițioase și dificil de atins, iar atunci când ești lider de piață menținerea strategiei de poziționare este vitală.
Agenția Artvertising a încheiat campania online din anul 2016 cu rezultate notabile pentru compania Cotnari, clasându-l pe locul I în cele mai relevante topuri privind performanța brandurilor în mediul online și contribuind la obținerea titlului de Cel mai puternic brand românesc de vin.
Experiența pe cont, cunoașterea profundă a pieței și a nevoilor utilizatorilor, dar și expertiza de specialitate existentă în echipa multidisciplinară din agenție au condus la dezvoltarea unei campaniei online integrată și crearea de mecanisme de aplicații unice care au crescut notorietatea și reputația brandului Cotnari în mediul online, dar și interacțiunea cu fanii.
Agenția de publicitate Artvertising, specializată în branding, design și web, cu peste 13 ani de experiență în inovarea de branduri românești, s-a ocupat în anul 2016 de contul brandului Cotnari, dezvoltând o campanie online integrată, de la audit de brand, strategie de marketing, strategie editorială, creație grafică, content, programare, Social Media și publicitate contextuală la Client Service, monitorizare și dezvoltare noi strategii de promovare online.
Pentru a cuceri topurile online, echipa multidisciplinară de specialiști, cu experiență în promovarea brandurilor din industrie, a dezvoltat pentru compania Cotnari campanii online integrate și eficiente.
Echipa agenției Artvertising este formată din specialiști în domenii cheie: Creație Grafică, Business și Marketing Online, Marketing, Web Development, Content, Producție. Fiecare om din echipă are un rol esențial în atingerea obiectivelor urmărite, de cele mai multe ori dificil de atins, implicând atât realizarea concomitentă a activităților distincte și interdependente, cât și expertiza de specialitate.
Campania online ”Patria vinului bine făcut”, dezvoltată de agenția Artvertising de la mecanismul online la implementare și evaluare, continuă tradiția inovației și concursurilor remarcabile câștigate de brandul Cotnari prin implementarea campaniei Vin’de o mașină – prima aplicaţie web din România care a permis schimbul de dopuri online pe o piaţă de dopuri, pe baza unui mecanism unic dezvoltat de Artvertising.
Campania online integrată ”Patria vinului bine făcut”, desfășurată pe durata a 8 luni, a fost un proiect de amploare care a adus brandului Cotnari rezultate remarcabile pe toți indicatorii de performanță pe toate canalele monitorizate.
Mecanismul de aplicație unic și diferențiator și experiența de brand dezvoltată pe pagina de Facebook Cotnari au clasat pagina de concurs a campaniei în prima pagină a site-ul companiei, fiind cea mai căutată de utilizatori. Pe toată durata concursului online, traficul site-ului a crescut cu peste 50%.
Comunitatea online dezvoltată în jurul brandului s-a bucurat pe toată durata campaniei de o experiență de utilizator unică, bazată pe strategii editoriale și de marketing care susțin interesul fanilor pentru entertainment, aplicații online și concursuri sezoniere, conținut relevant, captivant și antrenant.
Cunoașterea profundă a profilului utilizatorilor și managementul conversației adaptat strategiei de comunicare a brandului au adus pentru pagina de Facebook Cotnari o rată de răspuns de 90%, crescând gradul de satisfacție a utilizatorilor și engagement-ul acestora față de brand.
Întreaga strategie Social Media asigură paginii de Facebook Cotnari notorietate și vizibilitate în mediul online, crescând interacțiunea cu fanii și obținând în luna decembrie 2016 locul I în cele mai relevante topuri online, pe categoria de vinuri:
- locul I în topul Social Bakers din industria brandurilor de vinuri din România
- primul clasat, față de paginile concurente ale brandurilor de vinuri, în topul FaceBrands, subcategoria Băuturi Alcoolice
- locul 1 în top ZeList - Cele mai vizibile branduri de vin în online și pe Facebook, în Top expresii pentru categoria vin
- locul 1 în top ZeList - Cele mai vizibile branduri de vin în online și pe Facebook, pentru Facebook Top Content pentru categoria vin.
Prin toate acțiunile online realizate în anul 2016 de către Artvertising, dezvoltarea de mecanisme unice și diferențiatoare și implementarea de campanii online integrate, brandul Cotnari a obținut titlul de Cel mai puternic brand românesc de vin, conform topului realizat de revista Biz România.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]
Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La [...]
Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing