În industria alimentară, totul trebuie să fie exact și precis. Dar atunci când trendurile și așteptările consumatorilor influențează modul în care se construiește strategia de business online, definirea afacerii și interfața web de prezentare reprezintă strategii de diferențiere și poziționare. Pentru Grupul de firme Safir, am analizat și identificat trei avantaje competitive, pe baza cărora am construit web site-ul, corelând obiectivele afacerii cu trendurile anului respectiv în industrie și cu avantajele calitative produselor.
Strategia de business online aleasă pentru brandul Grupul de firme Safir are ca rezultat obținerea avantajului competitiv în mediul online, prin poziționare și diferențiere. Adaptarea conținutului site-ului și a experienței oferite la trendurile industriei și atributele unice ale afacerii, dar și poziționarea website-ului în raport cu paginile concurenței sunt doar o serie de factori urmăriți în paralel cu creșterea notorietății și a reputației afacerii. Arta de a face o strategie a afacerii în mediul online constă în înțelegerea modului în care utilizatorii caută anumite subiecte și a modului în care ajungi în topul listei de rezultate afișate utilizatorilor pe Google.
Atunci când un utilizator caută informații despre o companie sau despre produsele sale, acesta poate fi un potențial partener de business, un client sau un viitor angajat, de aceea valorificarea conținutului relevant și definitoriu pentru brandul de companie trebuie să fie vizibil imediat. Pornind de la valorile companiei, povestea de brand, strategia de poziționare și atributele unice ale afacerii, esența brandului Safir este transpusă în structura ordonată a paginii web. Crearea unui design UX și adaptarea designului pentru toate dispozitivele (desktop, mobile) au rolul să capteze utilizatorii și să îi țină cât mai mult pe site, indicatori măsurabili în Google Analytics.
Web site-ul reprezintă un instrument de business pentru obținerea notorietății, targetarea clienților și dezvoltarea de parteneriate. Într-o piață puternic competitivă, cum este cea a producătorilor de carne de pui, evidențierea și promovarea avantajelor competitive este esențială. Identificarea rapidă, în primele secunde, a acestor avantaje de către parteneri este un obiectiv măsurat și îndeplinit. De aceea, structura și conținutul site-ului reprezintă strategia de diferențiere și poziționare, care contribuie direct la creșterea afacerii, prin dezvoltarea de parteneriate de business adevărate, creșterea vânzărilor și a numărul de clienți și atragerea de resurse umane valoroase.
Agenția Artvertising continuă să se remarce în domeniul marketingului digital, obținând și anul acesta 2 premii cu cel mai mare [...]
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]
Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing