Sales kit: când cu puține cuvinte spui povești întregi despre afacerea ta

Sales kit: când cu puține cuvinte spui povești întregi despre afacerea ta

În articolul precedent am discutat despre importanța oferirii de cadouri corporate angajaților sau partenerilor tăi. Scopul cadourilor este acela de a menține și dezvolta relațiile cu aceștia. Astfel crește notorietatea companiei.

Pentru o ridicare a vânzărilor poți comunica și impresiona prin oferirea unui sales kit ce poate conține mapă de prezentare, stick cu audio/video despre companie, broșuri, kit demonstrativ, etc. Toate acestea, unite și transformate într-un un cadou surprinzător. Materialele de comunicare incluse într-un sales kit pot fi scrisori, broșuri, cărți de vizită, flyere. Prin urmare, acest pachet reprezintă un instrument util de marketing și comunicare pe care îl poți oferi la diferite evenimente reprezentative companiei: final de an, aniversare, lansare produs/serviciu nou, parteneriate sau colaborări noi, conferințe, extindere, rebranding.

Toate aceste materiale, în special papetăria, sunt, de cele mai multe ori, integrate într-o mapă de prezentare. Această mapă poate fi utilizată cu scop publicitar, de vânzare, în cadrul întâlnirilor de afaceri sau poate fi oferită ca un cadou corporate.

Artvertising te poate ajuta să îți personalizezi materialele reprezentative companiei tale, adăugând plus valoare, elemente surprinzătoare și diferențiatoare, totul pentru un sales kit personalizat și inedit.

Facem ca tradiționalele mape să devină adevărate povești despre produsele și serviciile companiilor, prin îmbinarea mai multor elemente de grafică și design structural, finisaje speciale și mecanisme funcționale. Astfel, mapa va deveni un kit sales de produse relevant pentru publicul țintă, nu doar un portofoliu de prezentare obișnuit.

O mapă de prezentare este primul matarial complex de comunicare care se întâlnește direct cu exteriorul. Și cum în afaceri prima impresie mereu contează, aceasta trebuie să prezinte imaginea companiei atât prin aspect, cât şi prin calitatea şi utilitatea ei.

La acest capitol ne-am pus creativitatea la treabă și a ieșit o mapă de prezentare pentru Folina, mapă ce prezintă un portofoliu întreg de produse în câteva pagini...sau 4 pereți :)

Te lămurești dacă accesezi link-ul către sales kit. Saaaau dacă urmărești filmulețul de mai jos:

 

Ne-am imaginat cum arată casa personajului Folina pentru a surprinde într-un mod inedit atât categoriile de produse aflate în oferta comercială a brandului, cât și diferite tipuri de consumatori și, implicit, de utilizare a produselor Folina. Astfel, am creat patru scene ce s-au îmbinat într-un mod unitar și surprinzător într-o mapă de prezentare, descriind, fără prea multe cuvinte, portofoliul de produse, adresabilitatea și filosofia brandului Folina. Sales kit-ul este mapa de prezentare a companiei transpusă într-o manieră neconvențională.

Am lucrat cu maaare drag la această mapă, mai ales pentru că era o provocare la fiecare pas. Pasiunea pentru acest proiect s-a văzut în satisfacția și fericirea din ochii clientului. Atunci am realizat că totul a fost ca la carte: comunicarea cu clientul, respectarea deadline-urilor, atingerea scopurilor și obiectivelor, conexiunea echipei și ideile nesfârșite.

Iubim ceea ce facem și vrem să aducem un strop de dragoste și în afacerea ta. Ai nevoie de materiale neconvenționale, inedite, wow-wow?

Hai, provoacă-ne aici: office@artvertising.ro, 0745 388 000.

ARTICOLE RECENTE

Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]

Diana Dimitriu

Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]

Magdalena Calinciuc

Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La [...]

Daniel DIMIRIU

+ Toate articolele

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Experienced & Best Mobile Practice, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre 3 ani consecutiv la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala