Manual de identitate vizuală

Manualul de Identitate Vizuală (MIV) este documentul care stabilește regulile generale de identitate vizuală care trebuie respectate și prezintă elementele vizuale obligatorii, o serie de medii de comunicare și responsabilităţile celor care utilizează manualul.

MIV este un instrument util de lucru pentru o informare și comunicare, în concordanță cu normele vizuale, în scopul asigurării unei identități vizuale armonioase şi pentru respectarea unitară a regulilor privind vizibilitatea.

Manualul cuprinde un set de modele grafice orientative, numite machete grafice, pentru a ilustra regulile vizuale, dar și limitările în declinările pe materiale similare și modul particularizat de utilizare a identității vizuale în contextul acestora.

Metodologia de realizare a MIV

Etapa 1

1. Documentare

Stabilirea unei viziuni coerente și unitare care cuprinde definirea și poziționarea mărcii.

Extragerea normelor de identitate vizuală.

Stabilirea mediilor de comunicare.

Stabilirea planului de acțiuni și responsabilitățile părților implicate.

Instrumente folosite: Excel, Word

2. Strategie

Stabilirea cuprinsului MIV

Stabilire stil grafic, cromatic, fotografic și iconografic

Stabilirea aplicațiilor care vor fi introduse în manual

3. Ședință de lucru cu beneficiarul, cca 1 oră.

Instrumente folosite: Excel, Word

 

Etapa 2

1. Creare template manual de identitate vizuală

2. Reguli de utilizare a logoului

Regulile trebuie să genereze și să păstreze aceeași identitate, dar în același timp să permită o anumită flexibilitate și creativitate celor care se vor ocupa de comunicarea mărcii.

Stabilirea caracterelor de literă, stabilirea rapoartelor de dimensionare.

Design reguli și simulări pentru exemplificare a variantelor de folosit.

Poziţionarea brandului, semnătură vizuală: logo, simbol, slogan, forme permise de utilizare, spaţieri impuse, specificaţii culori: CMYK, RGB, alb-negru şi grayscale, backgrounduri, fonturi acceptate

Erori şi interdicţii de utilizare ale semnăturii vizuale, reguli privind utilizarea celorlalte logo-uri, aşezarea în pagină a logo-ului şi sloganului

Informaţii obligatorii pe fiecare material de promovare și realizarea unei grile de verificare a elementelor.

3. Prezentare și aprobare template manualul de identitate vizuală.

4. Ședință de lucru cu beneficiarul, cca 1 oră, pentru obținerea aprobărilor sau corecțiilor.

Instrumente folosite: Excel, Word, CorelDraw, Photoshop, Ilustrator

 

Etapa 3

1. Aplicarea identității și designul modelelor grafice

Scopul acestei secţiuni este acela de a crea o imagine reală a modului în care identitatea vizuală este aplicată în mediile vizuale specifice.

Realizare layout pentru:

• Semnătură HTML;

• Template Prezentare Power Point;

• Obiecte promoţionale;

• Anunț/Comunicat de presă

• Afişe, pliante, broşuri;

• Pagina web

• Afiş;

• Panou/Placă permanentă;

• Mesh;

• Banner web;

• Autocolante;

• Standuri, bannere stradale, panotaj stradal;

• Totemuri electronice.

2. Transmiterea inițială și continuă a drafturilor, în funcție de aprobări și corecții

3. Inserarea regulilor de utilizare, layouturilor, cuprinsului în template MIV

4. Ședință de lucru cu beneficiarul, cca 1 oră, pentru obținerea aprobărilor sau corecțiilor.

Instrumente folosite: Excel, Word, CorelDraw, Photoshop, Ilustrator

 

Etapa 4

1. Livrare draft MIV

2. Ședință de lucru cu beneficiarul, cca 1 oră, pentru obținerea aprobărilor sau corecțiilor.

3. Finalizare și livrare MIV

Instrumente folosite: Excel, Word, CorelDraw, Photoshop, Ilustrator

 

Echipa de lucru:

Specialist în comunicare, +10 ani experiență

Doctor în marketing, +15 ani experiență

Art Director, +25 ani experiență

Grafician, +5 ani experiență

 

MIV realizate pentru clienții: Safir SRL (industria cărnii), Nutriva (producător cereale), Vinifruct (agrigultură), Eurotech (comerț), Geotech (servicii), Folina (comerț), Sindicatul Impact (sindicatul BRD – domeniu bancar)

 

Solicită ofertă

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Experienced & Best Mobile Practice, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre 3 ani consecutiv la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

BENEFICIILE UNUI MAGAZIN ONLINE CUSTOMIZAT: O PLATFORMĂ PREMIATĂ CE SE POTRIVEȘTE NEVOILOR AFACERII

Beneficiile unui magazin online customizat: o platformă premiată ce se potrivește nevoilor afacerii
Dezvoltarea unui magazin online nu se rezumă doar la prezentarea produselor, ci și la implementarea unor funcționalități strategice menite să crească vânzările și rata de conversie.
TAG:

ARTVERTISING ÎNDEPLINEȘTE CRITERIILE DESI ȘI ESTE PARTENER DIGITAL INNOVATION PENTRU ACCELERAREA DIGITALIZĂRII IMM-URILOR ȘI INSTITUȚIILOR PUBLICE

Artvertising îndeplinește criteriile DESI și este partener Digital Innovation pentru accelerarea digitalizării IMM-urilor și instituțiilor publice
Vrei să accesezi fonduri nerambursabile pentru digitalizarea business-ului tău?
TAG: digitalizare, servicii digitalizare

Contact

Artvertising. Din 2003
facem marketing și branding

office @ artvertising.ro
© 2003-2024 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en