Prima aplicație web din România care aduce concursul cu dopuri în online. Aplicația Cotnari ”Vin de’o mașină” a creat o isterie în pagina Facebook a brandului și a crescut popularitatea acestuia în mediul online, activând zeci de mii de utilizatori în desfășurarea concursului. Datorită acestei aplicații web, brandul Cotnari este asociat cu unul dintre cei mai puternici organizatori de concursuri online de succes.
INTRODUCERE
Cotnari este în topul celor mai puternice branduri din România, la categoria de băuturi alcoolice.
CONTEXT
Multe dintre brandurile puternice existente pe piață organizează în supermarketuri concursuri cu dopuri, folosind clasicul mecanism: cumperi, deschizi dopul, citești ce scrie și poți câștiga. Cotnari are o astfel de promoție, cu premii constând în mașini și vin, folosind mecanismul: adună dopurile sticlelor de vin de la Cotnari, verifică literele inscripţionate pe ele, formează sintagme, prezintă-le la magazinele partenere şi câştigi premii fără tragere la sorţi: 1 Nissan Pathfinder, 10 Nissan Micra, 20.000 bax-uri cu vin.
APLICAȚIE ONLINE
Artvertising face încă o dată excepție și reinventează concursul cu dopuri... în mediul online. Prin transpunerea concursului din mediul offline în online, Cotnari a ajuns singurul brand din România cu un concurs de dopuri online, diferențiindu-se de toate celelalte branduri existente pe piață.
Echipa Artvertising a lansat prima și unica aplicație web care permite utilizatorilor să participe la un concurs cu dopuri online.
Aplicația web, numită și Dop-Exchange, a creat o adevărată isterie în rândul fanilor. Fiind menționată pe sute de pagini de internet, participanții din aplicația de concurs au lăsat comentarii pe paginile de internet și au valoarea unui dop de la sticla de vin Cotnari la sute și chiar mii de euro.
Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.
Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Contact
Artvertising. Din 2003 facem marketing și branding
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.