COTNARI. VIN'DE O MAȘINĂ

Prima aplicație web din România care aduce concursul cu dopuri în online. Aplicația Cotnari ”Vin de’o mașină” a creat o isterie în pagina Facebook a brandului și a crescut popularitatea acestuia în mediul online, activând zeci de mii de utilizatori în desfășurarea concursului. Datorită acestei aplicații web, brandul Cotnari este asociat cu unul dintre cei mai puternici organizatori de concursuri online de succes.

INTRODUCERE

Cotnari este în topul celor mai puternice branduri din România, la categoria de băuturi alcoolice.

CONTEXT

Multe dintre brandurile puternice existente pe piață organizează în supermarketuri concursuri cu dopuri, folosind clasicul mecanism: cumperi, deschizi dopul, citești ce scrie și poți câștiga. Cotnari are o astfel de promoție, cu premii constând în mașini și vin, folosind mecanismul: adună dopurile sticlelor de vin de la Cotnari, verifică literele inscripţionate pe ele, formează sintagme, prezintă-le la magazinele partenere şi câştigi premii fără tragere la sorţi: 1 Nissan Pathfinder, 10 Nissan Micra, 20.000 bax-uri cu vin.

APLICAȚIE ONLINE

Artvertising face încă o dată excepție și reinventează concursul cu dopuri... în mediul online. Prin transpunerea concursului din mediul offline în online, Cotnari a ajuns singurul brand din România cu un concurs de dopuri online, diferențiindu-se de toate celelalte branduri existente pe piață. 

Echipa Artvertising a lansat prima și unica aplicație web care permite utilizatorilor să participe la un concurs cu dopuri online. 

Aplicația web, numită și Dop-Exchange, a creat o adevărată isterie în rândul fanilor. Fiind menționată pe sute de pagini de internet, participanții din aplicația de concurs au lăsat comentarii pe paginile de internet și au valoarea unui dop de la sticla de vin Cotnari la sute și chiar mii de euro.

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Experienced & Best Mobile Practice, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre 3 ani consecutiv la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala

Contact

Artvertising. Din 2003
facem marketing și branding

office @ artvertising.ro
© 2003-2024 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en