Folina este fără îndoială un brand care te inspiră să faci lucrurile altfel, indiferent că ești un pasionat de amenajări și decorațiuni interioare sau o agenție de publicitate. Însă, atunci când trebuie să creezi un kit de prezentare a brandului de companie, neconvențional și unic, dar relevant atât pentru afacere, cât și pentru consumatorii finali și oferta comercială, lucrurile se complică. Dar, așa cum spune și filosofia brandului Folina, pentru creativii agenției Artvertising totul este ușor!

CONCEPT

Am pornit de la elementul central al materialului – brandul: vibrant, prietenos și neconvențional. Ne-am imaginat cum arată casa personajului Folina pentru a surprinde într-un mod inedit atât categoriile de produse aflate în oferta comercială a brandului, cât și diferite tipuri de consumatori și, implicit, de utilizare a produselor Folina. Așa au luat naștere patru scene vibrante și surprinzătoare – atât prin apariția personajului de brand, care își schimbă ținuta și atitudinea în funcție de context și locație, cât și prin locații inedit exploatate.

DESIGN STRUCTURAL

Folosirea designului structural în crearea acestui instrument de vânzare a făcut ca elementul surpriză să fie integrat în povestea brandului – o afacere vie și o abordare originală a business-ului, oameni pasionați și dedicați, inovatori și deschiși la noutate în același timp.
Astfel, cele patru scene s-au îmbinat într-un mod unitar și surprinzător într-o mapă de prezentare, descriind, fără prea multe cuvinte, portofoliul de produse, adresabilitatea și filosofia brandului Folina.

Odată deschisă ”cutia Pandorei”, aceasta permite pătrunderea în universul Folina – 4 scene vivante care surprind personajul acasă, la birou, în timpul liber - la cumpături sau la o întâlnire cu prietenii.

IMPACT

Sales kit-ul spune, într-un mod surprinzător, coerent și relevant, povestea de brand Folina. Sales kit-ul este mapa de prezentare a companiei transpusă într-o manieră neconvențională. Susținută de un proces de rebranding și de dezvoltarea magazinului online folina.ro, prezentarea sales kit-ului principalului partener din Germania a fost un moment de impact maxim pentru managementul acestuia, a consolidat un parteneriat durabil și a adus companiei, nu doar susținere în dezvoltarea afacerii, ci și respect și recunoaștere a valorilor și filosofiei brandului.

Produsele Folina sunt prezentate în magazinul online folina.ro.

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Experienced & Best Mobile Practice, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre 3 ani consecutiv la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala

Contact

Artvertising. Din 2003
facem marketing și branding

office @ artvertising.ro
© 2003-2024 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en