Folina este fără îndoială un brand care te inspiră să faci lucrurile altfel, indiferent că ești un pasionat de amenajări și decorațiuni interioare sau o agenție de publicitate. Însă, atunci când trebuie să creezi un kit de prezentare a brandului de companie, neconvențional și unic, dar relevant atât pentru afacere, cât și pentru consumatorii finali și oferta comercială, lucrurile se complică. Dar, așa cum spune și filosofia brandului Folina, pentru creativii agenției Artvertising totul este ușor!
CONCEPT
Am pornit de la elementul central al materialului – brandul: vibrant, prietenos și neconvențional. Ne-am imaginat cum arată casa personajului Folina pentru a surprinde într-un mod inedit atât categoriile de produse aflate în oferta comercială a brandului, cât și diferite tipuri de consumatori și, implicit, de utilizare a produselor Folina. Așa au luat naștere patru scene vibrante și surprinzătoare – atât prin apariția personajului de brand, care își schimbă ținuta și atitudinea în funcție de context și locație, cât și prin locații inedit exploatate.
DESIGN STRUCTURAL
Folosirea designului structural în crearea acestui instrument de vânzare a făcut ca elementul surpriză să fie integrat în povestea brandului – o afacere vie și o abordare originală a business-ului, oameni pasionați și dedicați, inovatori și deschiși la noutate în același timp.
Astfel, cele patru scene s-au îmbinat într-un mod unitar și surprinzător într-o mapă de prezentare, descriind, fără prea multe cuvinte, portofoliul de produse, adresabilitatea și filosofia brandului Folina.
Odată deschisă ”cutia Pandorei”, aceasta permite pătrunderea în universul Folina – 4 scene vivante care surprind personajul acasă, la birou, în timpul liber - la cumpături sau la o întâlnire cu prietenii.
IMPACT
Sales kit-ul spune, într-un mod surprinzător, coerent și relevant, povestea de brand Folina. Sales kit-ul este mapa de prezentare a companiei transpusă într-o manieră neconvențională. Susținută de un proces de rebranding și de dezvoltarea magazinului online folina.ro, prezentarea sales kit-ului principalului partener din Germania a fost un moment de impact maxim pentru managementul acestuia, a consolidat un parteneriat durabil și a adus companiei, nu doar susținere în dezvoltarea afacerii, ci și respect și recunoaștere a valorilor și filosofiei brandului.
Produsele Folina sunt prezentate în magazinul online folina.ro.
Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.
Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Contact
Artvertising. Din 2003 facem marketing și branding
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.