STAȚIE DE LANSARE EUROED

La EUROED, facem stelele să-ți surâdă. Apasă butonul de START, ia-ți steaua norocoasă și învață o limbă străină cu viteza luminii și 10 % REDUCERE. Sau cum să faci vizibil, într-un mod neconvențional în OOH și să crești interacțiunea acestuia cu publicul țintă, valorificând aspirațiile lui.

INTRODUCERE

EuroEd Iași este o asociaţie înfiinţată în 1992 cu sprijinul Consiliului Britanic şi al Fundaţiei Soros, care promovează educaţia şi formarea profesională a copiilor, a tinerilor şi a adulţilor pe tot parcursul vieţii, având ca finalitate principală valorificarea potenţialului uman, înţeles ca resursă multilaterală de cunoştinţe, aptitudini şi idei pentru dezvolarea durabilă.

 
Fundaţia EuroEd – prin vocaţia sa educaţională - promovează educaţia şi formarea profesională a copiilor, a tinerilor şi a adulţilor pe tot parcursul vieţii, având ca finalitate principală valorificarea potenţialului uman, înţeles ca resursă multilaterală de cunoştinţe, deprinderi/abilităţi, aptitudini şi idei pentru dezvolarea durabilă.

NECONVENȚIONAL

Abordarea neconvențională a instrumentului de promovare și modul inedit de interacțiune cu potențialii clienți au adus notorietate brandului, nu doar pe plan local, ci și în rândul publicitarilor din capitală. 

Lansează-te cu succes din această stație!

GRAPHIC DESIGN

Promitem să ne facem clienții vizibili în orice context. Ne-am ținut de cuvânt și am creat o STAȚIE DE LANSARE CU SUCCES. Printr-un proces creativ captivant, stația ”Voința” s-a transformat în stația de lansare spre succes pentru toți viitorii cursanți EuroEd – de la cei mai mici până la cei mai experimentați. 

Toți cei interesați sau curioșii au apăsat pe butonul roșu de lansare și au primit un bilet special pentru a intra în comunitatea celor pasionați de limbi străine. 

Marketing & Branding

Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Cunoaștem ambele perspective de antreprenor și furnizor de servicii și le integrăm în modul de lucru pentru a oferi soluții testate în branding și marketing. Credem în fapte și în rezultate, de aceea preferăm să lăsăm munca noastră să vorbească pentru noi:
2 premii x Experienced
2 premii x Locul 1
1 premiu x Best Mobile Practice
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala

Contact

Artvertising. Din 2003
facem marketing și branding

office @ artvertising.ro
© 2003-2024 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en

Gestionează preferințe cookies
Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.