La EUROED, facem stelele să-ți surâdă. Apasă butonul de START, ia-ți steaua norocoasă și învață o limbă străină cu viteza luminii și 10 % REDUCERE. Sau cum să faci vizibil, într-un mod neconvențional în OOH și să crești interacțiunea acestuia cu publicul țintă, valorificând aspirațiile lui.
INTRODUCERE
EuroEd Iași este o asociaţie înfiinţată în 1992 cu sprijinul Consiliului Britanic şi al Fundaţiei Soros, care promovează educaţia şi formarea profesională a copiilor, a tinerilor şi a adulţilor pe tot parcursul vieţii, având ca finalitate principală valorificarea potenţialului uman, înţeles ca resursă multilaterală de cunoştinţe, aptitudini şi idei pentru dezvolarea durabilă.
Fundaţia EuroEd – prin vocaţia sa educaţională - promovează educaţia şi formarea profesională a copiilor, a tinerilor şi a adulţilor pe tot parcursul vieţii, având ca finalitate principală valorificarea potenţialului uman, înţeles ca resursă multilaterală de cunoştinţe, deprinderi/abilităţi, aptitudini şi idei pentru dezvolarea durabilă.
NECONVENȚIONAL
Abordarea neconvențională a instrumentului de promovare și modul inedit de interacțiune cu potențialii clienți au adus notorietate brandului, nu doar pe plan local, ci și în rândul publicitarilor din capitală.
Lansează-te cu succes din această stație!
GRAPHIC DESIGN
Promitem să ne facem clienții vizibili în orice context. Ne-am ținut de cuvânt și am creat o STAȚIE DE LANSARE CU SUCCES. Printr-un proces creativ captivant, stația ”Voința” s-a transformat în stația de lansare spre succes pentru toți viitorii cursanți EuroEd – de la cei mai mici până la cei mai experimentați.
Toți cei interesați sau curioșii au apăsat pe butonul roșu de lansare și au primit un bilet special pentru a intra în comunitatea celor pasionați de limbi străine.
Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.
Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Contact
Artvertising. Din 2003 facem marketing și branding
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.