PAȘTE RĂSFĂȚAT CU FAMILIA SAFIR

Pentru a marca sărbătorile pascale, Familia Safir a ales să-și surprindă partenerii cu un cadou inedit realizat de echipa Artvertising – un packaging Corporate interactiv, prin care au transmis bucuria de a petrece alături de familie un Paște Răsfățat, savurând gustul autentic al produselor Răsfăț Românesc – elementul surpriză inclus în packaging.

INTRODUCERE

În Familia Safir, originalitatea este una dintre valorile cheie, iar acest lucru se reflectă în comunicare, cât și în dezvoltarea parteneriatelor. Cu această ocazie, ne-am dorit să creăm un cadou inedit care să surprindă acest caracter al brandului, îmbinând atât elementul surpriză - prin invitația de a privi în interiorul unei familii la masă, cât și funcționalitatea packaging-ului prin crearea contextului de interacțiune cu produsele.

CONTEXT

În realizarea acestui material Corporate, am pornit de la provocarea de a integra într-un mod inedit atât o felicitare de Paște, cât și șase ambalaje cu produse Răsfăț Românesc, totul într-un concept creativ, care să surprindă și să transmită emoția primirii unui cadou pe care abia aștepți să-l deschizi – de la albumul tip carte legat cu fundă până la felicitarea subtil integrată în cadrul de sărbătoare și produsele surpriză oferite cadou.

PACKAGING CORPORATE

Acest material Corporate neconvențional integrează atât misiunea brandului, cât și felul de a fi bun al produselor Familia Safir - de aceea totul a fost gândit ca să invite partenerii să descopere, într-un mod interactiv, cât de importante sunt familia, sărbătorile și mesele petrecute împreună. Produsele au fost integrate într-un mod subtil, dar funcțional, iar felicitarea a desăvârșit această experiență de brand oferită partenerilor.

Marketing & Branding

Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Cunoaștem ambele perspective de antreprenor și furnizor de servicii și le integrăm în modul de lucru pentru a oferi soluții testate în branding și marketing. Credem în fapte și în rezultate, de aceea preferăm să lăsăm munca noastră să vorbească pentru noi:
2 premii x Experienced
2 premii x Locul 1
1 premiu x Best Mobile Practice
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala

Contact

Artvertising. Din 2003
facem marketing și branding

office @ artvertising.ro
© 2003-2024 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en

Gestionează preferințe cookies
Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.