Pentru a marca sărbătorile pascale, Familia Safir a ales să-și surprindă partenerii cu un cadou inedit realizat de echipa Artvertising – un packaging Corporate interactiv, prin care au transmis bucuria de a petrece alături de familie un Paște Răsfățat, savurând gustul autentic al produselor Răsfăț Românesc – elementul surpriză inclus în packaging.
INTRODUCERE
În Familia Safir, originalitatea este una dintre valorile cheie, iar acest lucru se reflectă în comunicare, cât și în dezvoltarea parteneriatelor. Cu această ocazie, ne-am dorit să creăm un cadou inedit care să surprindă acest caracter al brandului, îmbinând atât elementul surpriză - prin invitația de a privi în interiorul unei familii la masă, cât și funcționalitatea packaging-ului prin crearea contextului de interacțiune cu produsele.
CONTEXT
În realizarea acestui material Corporate, am pornit de la provocarea de a integra într-un mod inedit atât o felicitare de Paște, cât și șase ambalaje cu produse Răsfăț Românesc, totul într-un concept creativ, care să surprindă și să transmită emoția primirii unui cadou pe care abia aștepți să-l deschizi – de la albumul tip carte legat cu fundă până la felicitarea subtil integrată în cadrul de sărbătoare și produsele surpriză oferite cadou.
PACKAGING CORPORATE
Acest material Corporate neconvențional integrează atât misiunea brandului, cât și felul de a fi bun al produselor Familia Safir - de aceea totul a fost gândit ca să invite partenerii să descopere, într-un mod interactiv, cât de importante sunt familia, sărbătorile și mesele petrecute împreună. Produsele au fost integrate într-un mod subtil, dar funcțional, iar felicitarea a desăvârșit această experiență de brand oferită partenerilor.
Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.
Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Contact
Artvertising. Din 2003 facem marketing și branding
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.