Deliciosul de Vaslui este un pui prietenos și, așa cum îi spune și numele, gustos. Cu Deliciosul de Vaslui vă puteți întâlni în orice Auchan din țară, dar și în locuri la care poate nu vă gândeați, precum Kaufland, KFC, la munte și la mare, în concedii și în bucătărie. Deliciosul de Vaslui este un pui crescut cinstit, iar pe ambalaj identifici cu ușurință atributele pentru care poți fi sigur pe ceea ce gătești.
INTRODUCERE
Cu un istoric care începe în 1991, Grupul de firme Safir este un important producător și distribuitor de carne de pui, prezent atât la nivel național, cât și pe piața externă. Safir are misiunea de a dezvolta un proces tehnologic corect și complex, completat de relații frumoase și sănătoase pentru obținerea unor produse cu gust adevărat.
Viziunea Safir este pofta, dorința de a face lucruri bune și performanță pe piața alimentară națională și nu numai.
CONTEXT
Sub umbrela Safir stau acum ferme, abatorul și fabrica de făinuri proteice, cea de nutrețuri combinate, rețea de distribuție și, cel mai important, angajații, colaboratorii și prietenii care păstrează entuziasmul originar de a face lucrurile în mod cinstit cu orice preț și la prețul corect.
La Safir, credem că primul pas spre câștigarea încrederii este transparența, în orice punct al procesului tehnologic și în toate relațiile pe care le avem cu partenerii noștri.
DESIGN DE AMBALAJ ATM
Deliciosul de Vaslui este un pui sănătos, pe placul tuturor celor de-acasă. Ambalajul ATM, cu un design transparent, lasă să se întrevadă beneficiile produsului și tot efortul depus până ce acesta a ajuns la raft, astfel încât tu să poți fi sigur că ceea ce gătești este un pui neinjectat, dintr-un loc cu așternut de paie, hrănit cu furaje pe bază de cereale, a cărui creștere nu a fost stimulată în niciun fel, pe care-l poți condimenta și găti cum poftești. Toate aceste atribute sunt identificate cu ușurință pe ambalaj.
Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.
Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Contact
Artvertising. Din 2003 facem marketing și branding
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.