Sub soarele Estului, acolo unde relieful capătă unduiri maiestuose, cel mai de preț rod al pământului arată ca o promisiune divină, promisiunea de a se preface în vin. Pe dealurile Cătălinei, sub atingerea razelor tomnatice de acum 2.500 de ani, locuitorii cetății traco-getice exersau măiestria transformării rodului în licori bahice dulci-acrișoare. Vinul de Cotnari e destinat degustării pentru a avea răgazul să-ți spună povestea compusă din fiecare boabă în parte.
INTRODUCERE
Podgoria Cotnari face parte din regiunea viticolă a Podişului Moldovei şi este una din cele mai renumite podgorii din România.
Vinul Cătălina este un vin demisec obținut natural numai din soiuri nobile locale, de o aromă inconfundabilă.
ISTORIE
Dacă ne-am putea întoarce în timp, am găsi pe dealul Cătălinei o cetate traco-getică care stăruia împrejurimile. În interiorul cetății, la poale, erau așezările celorlalți, ale oamenilor de rând care cultivau pământurile.
Descoperirile din interiorul cetății Cătălina au adus argumente convingătoare despre cultura viței de vie la Cotnari, tocmai din timpurile lui Burebista.
DESIGN DE ETICHETE. AMBALAJE CREATIVE
Vinul Cătălina impresionează prin unicitatea miresmei florale. Cunoscut în Evul Mediu sub denumirea de "Perla" sau "Floarea Moldovei", vinul Cătălina a obținut numeroase medalii de aur.
Idei creative, câte una pentru fiecare medalie de aur obținută de Cotnari.
Designul de ambalaj realizat de agenția de publicitate Artvertising, contribuie la consolidarea unei imagini remarcabile și competitive pentru un vin medaliat.
Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.
Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Contact
Artvertising. Din 2003 facem marketing și branding
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.