Vinurile “Fresca” dezvăluie o amintire de demult, aducând în prezent o lume veche din care Bucium Iași păstrează o amintire în sala de degustare, fresca îndrăzneață și buclucașă semnată de renumitul pictor Dimitrie Gavrilean, dar și bucuria de a savura un vin înnobilat atât prin măiestria celor de la Bucium care l-au produs, cât și prin priceperea celor de la Artvertising care i-au spus pe nume. 

INTRODUCERE

Vinurile Bucium au luat naștere în 1949, în Iași, orașul celor șapte coline. Datorită bogăției viilor de pe colinele Bucium, Pietrărie și Tomești, s-au obținut vinuri deosebite din soiurile Aligote, Fetească Albă și Muscat Ottonel. Savoarea vinurilor Bucium încântă cele mai diverse și mai rafinate gusturi ale cunoscătorilor de vinuri din România. 

Prețios și revigorant, vinul nobil Busuioacă de Bohotin încântă simțurile cu mirosul și aromele sale inconfundabile de grapefruit. Numit pe drept cuvânt ”Regina vinului moldovenesc”, acesta se caracterizează prin gust elegant, ușor amărui, aciditate sprintară și note fructate pline de rafinament.

NAMING

Denumită sugestiv FRESCA, întregul concept a fost inspirat de pictura „buclucaşă” semnată de Dimitrie Gavrilean, care înfrumuseţează şi în prezent sala de degustare a complexului Bucium. 

Aceasta i-a pus în dificultate pe reprezentanţii elitei politice din „epoca de aur” a ţării noastre prin goliciunea personajelor înfăţişate, fiind la un pas de a fi distrusă.

Astăzi, ea îşi descoperă farmecul, inspirând apariţia noii game de vinuri Bucium, care cuprinde trei soiuri: Fetească Albă, Busuioacă de Bohotin şi Cabernet Sauvignon. Vă invităm să le degustaţi!

DESIGN DE AMBALAJ

Fresca Bucium este o metaforă în sine, care surprinde scene reprezentative pentru sărbătoarea recoltei și a vinului, dar și obiceiuri străvechi de cinstire cu cele mai alese vinuri și de celebrare a bucuriei degustării, prin dans, muzică și comuniune. Toate simțurile trebuie satisfăcute, atât cel al gustului, cât si cel al văzului. Pentru acest motiv, packaging-ul a fost conceput să fie plăcut ochiului și ușor de recunoscut pe raft. Astfel, prin rafinament și ambiguitate, ambalajul prezintă personaje ale timpului, regii și regina de pe dealul Bucium, făcând diferența în competiție, precum a făcut-o Dimitrie Gavrilean.

Marketing & Branding

Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Cunoaștem ambele perspective de antreprenor și furnizor de servicii și le integrăm în modul de lucru pentru a oferi soluții testate în branding și marketing. Credem în fapte și în rezultate, de aceea preferăm să lăsăm munca noastră să vorbească pentru noi:
2 premii x Experienced
2 premii x Locul 1
1 premiu x Best Mobile Practice
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala

Contact

Artvertising. Din 2003
facem marketing și branding

office @ artvertising.ro
© 2003-2024 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en

Gestionează preferințe cookies
Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.