Procesul de armonizare a gamei de produse sub brandul umbrelă Safir și implementarea unui ambalaj coerent și uniform au condus la dezvoltarea unei imagini de brand noi. Acest demers facilitează transmiterea în mod eficient a calității superioare și autenticității produselor prin intermediul designului ambalajelor, generând astfel o identitate unitară și consistentă.
Necesitățile companiei
Principalele nevoi ale companiei Safir, în urma analizei briefului de branding, sunt armonizarea gamei de produse sub umbrela Safir prin transmiterea calității superioare prin intermediul ambalajului și creșterea vizibilității în punctele de vânzare.
Fiecare brand important simte nevoia de a-și crește vizibilitatea și notorietatea pe piață, iar în acest caz dezvoltarea unui limbaj de design captivant și coerent este absolut necesar pentru a transmite calitatea produselor, prin intermediul ambalajului și materialelor de promovare.
Packaging
Ambalajul de culoare mov se distinge prin capacitatea sa de diferențiere și vizibilitate remarcabilă pe rafturi, în scopul de a atrage atenția consumatorilor. Dezvoltarea unui limbaj de design cu poveste este unul dintre obiectivele principale urmărite pentru un design captivant și coerent, atât pentru umbrela de brand Safir, cât și pentru fiecare verticală de produs (Zdravăn, Deliciosul de Vaslui, Fomică).
Comunicarea va avea loc, în principal, la punctele de vânzare prin intermediul materialelor de promovare (POSM). Scopul ambalajului este să se creeze un impact vizual puternic și o recunoaștere imediată a brandului Safir în aceste spații. Soluția este consolidarea imaginii de brand ca afacere românească de familie, cu o istorie și o poveste autentică.
Comunicare
Dezvoltarea sloganului companiei "Felul de a fi bun" se bazează pe conceptul de tradiție și virtuți, în conformitate cu teoria. Tradiția reprezintă legătura noastră cu spiritualitatea și cu moștenirea noastră culturală, oferindu-ne un sentiment de identitate și valori autentice. Prin promovarea valorilor tradiționale, campania urmărește să ne amintească de importanța acestora și să ne protejeze de uniformizarea și pierderea într-o lume lipsită de valori. Sloganul "Felul de a fi bun" pune accentul pe conservarea și promovarea binelui moral, adevărului și frumuseții, care sunt fundamentale pentru umanitate. Prin reamintirea acestor virtuți și valorizarea tradiției, "Felul de a fi bun" își propune să ofere o experiență autentică și să ne reconecteze cu moștenirea noastră culturală.
Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.
Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Contact
Artvertising. Din 2003 facem marketing și branding
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.