Proinvest Group, o puternică afacere de familie specializată în prelucrarea oțelului, alege Artvertising pentru construirea unui master-site și a unei prezențe online puternice în această industrie. O adevărată provocare în cazul unei companii cu 10 divizii și website-uri specializate, pentru care master site-ul trebuie să fie punctul de legătură, iar profesionalismul să se îmbine cu un user experience de excepție. Cu funcții și design personalizat pe nevoile afacerii, noul website este punctul de pornire către colaborări de succes și informații la un click distanță.
POVESTEA PROIECTULUI
Compania a dorit un user experience mai plăcut și o identitate online puternică. A fost creat un master site ce reunește informațiile despre structură, management și acțiunile Proinvest Group, și care prezintă la modul general produsele, pentru ca mai apoi să direcționeze vizitatorii către website-urile specializate ale ficărei divizii.
A fost adoptat un nou CMS (Content Management System), iar design-ul a fost schimbat în întregime, website-ul fiind restructurat pentru a servi drept punct de legătură între toate diviziile componente Proinvest Group. Așadar, în doar câteva luni am obținut un livrabil complex, adaptabil pe toate tipurile de device-uri și conținut relevant.
În tot ceea ce am realizat am fost ghidați de valorile și misiunea lor - cea de a diversifica produse, servicii și piețe de desfacere, menținând focusul pe prelucrarea oțelului.
WEB DESIGN
Pagina principală a fost creată din module cu design personalizat, iar slider-ul din partea superioară a paginii este menit să atragă atenția și să informeze vizitatorul despre cele mai noi proiecte ale companiei. Acestea pot fi actualizate constant prin sistemul CSM pentru a fi siguri că informațiile sunt relevante și de actualitate.
Folosind reguli de design specifice – contrastul, dimensiunea, alinierea, spațiul liber, centrarea – design-ul a fost realizat după preferințele clientului, iar povestea Proinvest Group este transpusă în structura simplistă, profesională a paginii web. Adaptarea lui pe toate dispozitivele (desktop, mobile) are rolul de a oferi un user experience de excepție și de a menține utilizatorii pe site cât mai mult timp.
CONȚINUT ȘI SEO
Audiența relevantă este cheia unui website de succes, deoarece vizitatorii potriviți aduc mai multe vânzări. Pentru a fi prezenți în fața lor în timpul căutărilor pe Google, am acordat o atenție sporită SEO OnPage, un proces constant de optimizare pentru motoarele de căutare. Conținutul de pe fiecare pagină a fost actualizat cu informații relevante pentru afacere, cuvinte căutate și imagini optimizate.
Mastersite-ul este dedicat mai mult laturii umane, comunității, esenței Proinvest Group, și oferă numai o privire generală asupra produselor. Am dorit să arătăm că suntem responsabili, implicați, experți și umani – o afacere de familie de încredere ce aduce excelența în prelucrarea oțelului, oferind soluții nelimitate, având grijă de comunitate, angajați și mereu deschiși spre noi oportunități.
Vă invităm să decoperiți site-ul înnoit de Artvertising: www.proinvestgroup.ro