PETRU, o afacere cu covrigi ispititori și o franciză a unui brand cu notorietate și poziționare premium, alege agenția de publicitate Artvertising pentru construirea strategiei de business online. O adevărată provocare într-un mediu puternic competitiv, noi utilizatori în căutare de experiențe online relevante și friendly și un portofoliu complex de produse, care se reinventează permanent. O plăcere pentru echipa creativă a agenției de publicitate Artvertising și un succes imediat pentru brandul PETRU.
STRATEGIE DE BUSINESS ONLINE
Strategia de business online aleasă pentru brandul PETRU are ca rezultat obținerea avantajului competitiv în mediul online. Adaptarea experienței oferite la situația utilizatorilor și poziționarea website-ului în raport cu paginile concurenței sunt doar o serie de factori urmăriți în paralel cu creșterea vizibilității produselor și a francizei PETRU. Arta de a face o strategie a afacerii în mediul online constă în înțelegerea modului în care utilizatorii căută anumite subiecte pe Google și a modului în care ajungi în topul listei de rezultate afișate utilizatorilor.
WEB DESIGN SITE
Atunci când un utilizator accesează o pagină web din simigeriapetru.ro, avem la dispoziție doar câteva secunde în primul ecran, adică în partea superioară a paginii, pentru a le atrage atenția și a le arăta despre ce este vorba pe site. Folosind reguli de design specifice – contrastul, dimensiunea, alinierea, spațiul liber, grila - povestea brandului PETRU este transpusă în structura ordonată a paginii web. Crearea unui design seo/SEO friendly și adaptarea designului pentru toate dispozitivele (desktop, mobile) au rolul să capteze utilizatorii și să îi țină cât mai mult pe site, indicatori măsurabili în Google Analytics.
OPTIMIZARE WEB SITE
Acțiunile SEO OnPage sunt parte dintr-un proces constant de optimizare a unui web site pentru motoarele de căutare, cu scopul de a atrage o audiență relevantă. Audiența relevantă se regăsește în traficul organic și mai mulți vizitatori potriviți (Vizitatori) înseamnă mai multe vânzări (Cumpărători). De aceea, urmărim constant obținerea unui scor de analiză a paginii optimizare performant. În momentul lansării, simigeriapetru.ro a obținut un scor de analiză a paginii optimizare de 100% la secțiunea SEO, peste 75% la Conținut și Performanță, peste 60% Design și peste 90% pentru Accesibilitate. Optimizarea unui web site nu înseamnă doar SEO OnPage, iar indicatorul Design nu înseamnă doar web design. Investiția permanentă a bugetelor în optimizarea și promovarea unui web site pentru obținerea unui rank important este o decizie managerială.
Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.
Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Contact
Artvertising. Din 2003 facem marketing și branding
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.