Cotnari este cel mai puternic brand românesc de vin, conform unui studiu publicat de revista Biz România în luna septembrie 2016. Campaniile de succes realizate pentru brandul Cotnari fac excepţie şi rămân în memoria românilor, clasând brandul pe cele mai importante poziţii și în topul organizatorilor naţionali de concursuri online.
INTRODUCERE
Cotnari este un brand de succes, cu o identitate de brand puternică – un nume cu tradiţie şi o moştenire milenară în domeniul vinului, care îi certifică experienţa şi poziţia de lider în preferinţele românilor. Are un logo puternic şi clar, uşor de recunoscut, asociat cu cele mai active implicaţii în viaţa comunităţii la nivel naţional.
Aflat în topul preferințelor românilor atât pentru calitatea incontestabilă a vinurilor sale de aur, medaliate la cele mai importante concursuri naţionale şi internaţionale, cât şi pentru valorile româneşti autentice promovate la nivelul tuturor acţiunilor brandului, Cotnari este un brand nelipsit din viața românilor.
CAMPANIE INTEGRATĂ
Campania ”Vin’de o maşină” a presupus integrarea celor două tipuri de promovare ATL și BTL, exploatând instrumente de promovare (flyer, afiș, semnalizare în locațiile de vânzare, hanger) pentru a valorifica identitatea și puterea brandului. Strategiile de promovare ale campaniei și acțiunile eficiente, desfășurate atât în mediile outdoor, cât și indoor, au asigurat vizibilitate și notorietate crescută brandului. Totul sub semnul alegerii celor mai bune canale și instrumente, targetării corecte a publicului țintă și optimizării bugetelor de promovare.
REZULTATE
Campania ”Vin’de o maşină” a crescut notorietatea brandului Cotnari și a întărit reputația acestuia la nivel național, contribuind la clasarea acestuia pe prima poziție în topul preferințelor românilor ca cel mai puternic brand românesc de vin.
Vin’de o maşină” a fost o campanie de succes pentru brandul Cotnari, activând zeci de mii de utilizatori care s-au înscris în ”Vin’de o maşină”, prima aplicaţie web din România care a permis schimbul de dopuri pe o piaţă de dopuri.
Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.
Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.
Agenția Artvertising continuă să se remarce în domeniul marketingului digital, obținând și anul acesta 2 premii cu cel mai mare punctaj la Grupa Best Experienced Online Merchant și la categoria Best Hobby, Leisure & Entertainment Online Merchant, la Gala Premiilor eCommerce (GPeC) 2024.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing
Contact
Artvertising. Din 2003 facem marketing și branding
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.