ZDRAVĂN MOLDOVENESC

Numele Zdravăn Moldovenesc, sloganul "Ți-am pus pofta-n pui!" și logo-ul sunt doar o prefață a unei povești de brand mai complexe. Povestea brandului Zdravăn Moldovenesc începe odată cu povestea poftei, în sătucul Safir. Noi, moldovenii, am crescut puiul, de felul lui mai țărănesc, de când era cât un boț de mămăligă și până când a ajuns zdravăn și năzdrăvan. Vorba ceea: “pofta vine gustând” și “gustul vine poftind”.

INTRODUCERE

Compania Safir a luat naştere în 1991, o afacere de familie, dintr-un darac şi o moară şi a evoluat în mod surprinzător către un grup de firme ce include în prezent: un modern abator de păsări, ferme proprii de creştere a puilor, o fabrică de făinuri proteice şi un sistem propriu de distribuţie.

Grupul de firme Safir este un important producător și distribuitor de carne de pui, prezent atât la nivel național, cât și pe piața externă. 

Gama de produse este una diversificată, unul dintre brandurile comercializate este Zdravăn Moldovenesc - un pui cinstit, crescut cu poftă și multă pricepere, asemănător celui crescut la curte, însă mai sigur.

POVESTEA BRANDULUI

Facem publicitate cu poftă de când lumea și poveștile și-am pus-o și-n puiul Zdravăn Moldovenesc... pentru că Povestea Poftei a început la Artvertising, cu naming, cu sloganul "Ți-am pus pofta-n pui!". Am dezvoltat-o, am dus-o mai departe, am vrut să afle toată lumea de puiul de la Safir, cel crescut cu poftă.  Vorba ceea: “pofta vine gustând” și “gustul vine poftind”. Ți-am luat toate poftele matale și le-am pus într-un pui. Așa ne-a ieșit gustul acesta tradițional de Zdravăn. 

Povestea brandului Zdravăn Moldovenesc începe odată cu povestea poftei, în sătucul Safir. Noi, moldovenii, am crescut puiul cinstit și cu dragoste de meleagurile natale, făcând totul cu poftă de viață și grijă pentru ce-i al nostru.

STRATEGIE DE BRAND

Identitatea brandului a fost construită altfel încât să se ridice la nivelul gustului preparatelor gătite din cărniță de Zdravăn Moldovenesc”. Prin nume, slogan, poveste și comunicare vizuală s-a respectat o notă umoristică, astfel încât toate acestea să completeze proprietățile deosebite ale produsului, pentru o experiență completă la nivel gustativ și emoțional.

Nota tradițională a produsului este redată la un prim contact vizual de imaginea unui pui fălos de moldovean crescut de la pământ, completată de o etichetă în formă de ștergar pe care este “cusut” sloganul “Ți-am pus pofta-n pui!”. 

Marketing & Branding

Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Cunoaștem ambele perspective de antreprenor și furnizor de servicii și le integrăm în modul de lucru pentru a oferi soluții testate în branding și marketing. Credem în fapte și în rezultate, de aceea preferăm să lăsăm munca noastră să vorbească pentru noi:
2 premii x Experienced
2 premii x Locul 1
1 premiu x Best Mobile Practice
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala

Contact

Artvertising. Din 2003
facem marketing și branding

office @ artvertising.ro
© 2003-2024 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en

Gestionează preferințe cookies
Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.