Strategie de marketing

Strategia de marketing este o hartă care ghidează compania spre atingerea obiectivelor sale comerciale și de brand, asigurând coerență, coeziune și eficiență în toate eforturile de marketing, de la lansarea produsului până la consolidarea brandului. Nu e de ajuns să ai un produs valoros, ci să știi cum să-l diferențiezi de competiție și să îl pui în valoare în fața publicului potrivit.

Strategia de marketing reprezintă și modul în care comunici, înțelegi concurența și îți dezvolți brandul, fiind un plan care transformă ideile în rezultate palpabile. Ea răspunde nevoilor publicului tău cu scopul de a ajunge la destinație: creșterea afacerii tale.

Ce este o strategie de marketing

Strategia de marketing este un proces de analiză și evaluare a pieței în care activează compania și contribuie la îndeplinirea obiectivelor companiei. În funcție de poziția fiecărei companii există o serie de modalități generice de categorisire a strategiilor de la Leader (lider) Challenger (candidat), Follower (discipol) la Nicher (de nișă).

Strategia de marketing este un plan consistent care trasează tacticile de marketing, acțiunile planificate și implementate. Principalul rol al strategiei de marketing este de a orienta și de a coordona toate activitățile de marketing ale unei companii pentru a atinge obiectivele stabilite.

Strategia de marketing identifică direcțiile și obiectivele pe termen scurt și lung ale unei afaceri. Ea ajută la identificarea piețelor țintă și la dezvoltarea unor mesaje și produse/servicii adaptate pentru a satisface nevoile și preferințele segmentelor respective. O strategie eficientă de marketing creează un plan pentru a diferenția produsele/serviciile companiei de cele ale competitorilor și ajută la alocarea eficientă a resurselor pentru a maximiza rezultatele și pentru a minimiza costurile în implementarea planurilor de marketing.

Tipuri și etape de realizare a strategiilor de marketing

În funcție de poziția fiecărei companii și piața pe care activează, în general consumatorii sau companiile, strategia de marketing vizează mediul online și/sau offline. În funcție de nevoile companiei există mai multe tipuri de strategii:  

Marketing tradițional – materiale de comunicare (broșuri, cataloage, ambalaje), radio, TV, târguri, evenimente.

Strategie Social Media Marketing - strategie pentru creșterea organică, strategie de ads, modul de comunicare și planul editorial

Strategie Marketing Communication - comunicarea de marketing care atrage atenția consumatorilor prin mesajul transmis

Strategie Content Marketing - creare de conținut unitar și atractiv pentru materialele de comunicare

Strategie Inbound Marketing - creare de conținut valoros, pentru organic și ads

Strategie de Marketing Digital - pentru creșterea vizibilității în mediul online

Strategia SEO - pentru ocuparea primelor poziții în motoarele de căutare

Strategie E-mail Marketing - pentru newslettere și alerte

Indicatori urmăriți de startegia de marketing

 

Strategia de marketing este o un plan care ghidează compania spre atingerea obiectivelor, asigurând coerență, coeziune și determină planul de acțiuni, tacticile necesare în toate eforturile de marketing.

strategie de marketing

CREȘTEREA AFACERII TALE

Premiu magazin online

Premii

Cunoaștem ambele perspective de antreprenor și furnizor de servicii și le integrăm în modul de lucru pentru a oferi soluții testate în branding și marketing. Credem în fapte și în rezultate, de aceea preferăm să lăsăm munca noastră să vorbească pentru noi:
2 premii x Experienced
2 premii x Locul 1
1 premiu x Best Mobile Practice
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala

Contact

Artvertising. Din 2003
facem marketing și branding

office @ artvertising.ro
© 2003-2024 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en

Gestionează preferințe cookies
Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.