Când afacerea ta se dezvoltă în permanență și materialele de prezentare devin repetitive, ai nevoie de instrumente de vânzare inovative și eficiente care să răspundă atât obiectivelor de marketing, cât și așteptărilor consumatorilor. Pentru atragerea segmentului B2B, grupul Dopo Poco și-a dorit un instrument de vânzare neconvențional și unic, relevant atât pentru integrarea celor trei branduri de succes, cât și pentru experiența de cumpărare. Echipa creativă Artvertising a creat un material de design structural cu elemente surprinzătoare și interactive care este deja folosit cu succes în promovarea afacerii.
CONCEPT
Am pornit de la elementul central care leagă atât experiența de consum, cât și serviciile brandului, masa – ca obicei de consum, experiență culinară și eveniment social - și am reprezentat cele trei componente ale afacerii într-un mod interactiv și surprinzător.
Mesajul ”Alege-ți locul potrivit la masă!” integrează întreaga experiență Dopo Poco de la comandă online până la senzația de satisfacție culinară și invită clientul descopere, prin interacțiunea cu elementele de design structural, meniul, serviciile și oferta comercială Dopo Poco și Dopo Poco Trattoria.
DESIGN STRUCTURAL
Folosirea designului structural în crearea acestui instrument de vânzare a făcut ca elementul surpriză să integreze oferta comercială și serviciile brandului printr-o abordare originală a business-ului și să permită clientului să interacționeze direct cu brandul, trăgându-și, fizic, scaunul la masă. Astfel, oferta comercială și serviciilor Dopo Poco Trattoria și Dopo Poco (comenzi online și catering) s-au alăturat într-un mod unitar și surprinzător într-o mapă de prezentare, descriind atributele unice ale afacerii, adresabilitatea și experiența de brand unică. Ideile tuturor colegilor implicați, cunoștințele avansate ale inginerului cu privire la mecanisme și talentul designerului sunt competențe ale echipei creative ce stau la baza realizării acestui sales kit.
IMPACT
Sales kit-ul promovează, într-un mod surprinzător, coerent și relevant, oferta comercială și serviciile Dopo Poco și Dopo Poco Trattoria, fiind un instrument de vânzare neconvențional și inediat, cu un scop precis de promovare. Rezultatul dorit este acela ca atunci când guști orice preparat Dopo Poco sau Dopo Poco Trattoria: o satisfacție culinară deplină și o experiență inedită pe care îți dorești s-o retrăiești iar și iar pentru că simți că ai făcut cea mai bună alegere și ți-ai găsit locul potrivit la masă.
Artvertising oferă servicii de marketing, design și mentenanță site-uri, având o experiență de peste 20 de ani și premii recunoscute în domeniu. Ne concentrăm pe detalii, suntem perseverenți și găsim soluții practice pentru a spori vizibilitatea și vânzările tale, atât în magazine, cât și online.
Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala
Contact
Artvertising. Din 2003 facem marketing și branding
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.