Când afacerea ta se dezvoltă în permanență și materialele de prezentare devin repetitive, ai nevoie de instrumente de vânzare inovative și eficiente care să răspundă atât obiectivelor de marketing, cât și așteptărilor consumatorilor. Pentru atragerea segmentului B2B, grupul Dopo Poco și-a dorit un instrument de vânzare neconvențional și unic, relevant atât pentru integrarea celor trei branduri de succes, cât și pentru experiența de cumpărare. Echipa creativă Artvertising a creat un material de design structural cu elemente surprinzătoare și interactive care este deja folosit cu succes în promovarea afacerii.

CONCEPT

Am pornit de la elementul central care leagă atât experiența de consum, cât și serviciile brandului, masa – ca obicei de consum, experiență culinară și eveniment social - și am reprezentat cele trei componente ale afacerii într-un mod interactiv și surprinzător.
Mesajul ”Alege-ți locul potrivit la masă!” integrează întreaga experiență Dopo Poco de la comandă online până la senzația de satisfacție culinară și invită clientul descopere, prin interacțiunea cu elementele de design structural, meniul, serviciile și oferta comercială Dopo Poco și Dopo Poco Trattoria.

DESIGN STRUCTURAL

Folosirea designului structural în crearea acestui instrument de vânzare a făcut ca elementul surpriză să integreze oferta comercială și serviciile brandului printr-o abordare originală a business-ului și să permită clientului să interacționeze direct cu brandul, trăgându-și, fizic, scaunul la masă. Astfel, oferta comercială și serviciilor Dopo Poco Trattoria și Dopo Poco (comenzi online și catering) s-au alăturat într-un mod unitar și surprinzător într-o mapă de prezentare, descriind atributele unice ale afacerii, adresabilitatea și experiența de brand unică. Ideile tuturor colegilor implicați, cunoștințele avansate ale inginerului cu privire la mecanisme și talentul designerului sunt competențe ale echipei creative ce stau la baza realizării acestui sales kit.

IMPACT

Sales kit-ul promovează, într-un mod surprinzător, coerent și relevant, oferta comercială și serviciile Dopo Poco și Dopo Poco Trattoria, fiind un instrument de vânzare neconvențional și inediat, cu un scop precis de promovare. Rezultatul dorit este acela ca atunci când guști orice preparat Dopo Poco sau Dopo Poco Trattoria: o satisfacție culinară deplină și o experiență inedită pe care îți dorești s-o retrăiești iar și iar pentru că simți că ai făcut cea mai bună alegere și ți-ai găsit locul potrivit la masă.

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Experienced & Best Mobile Practice, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre 3 ani consecutiv la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala

Contact

Artvertising. Din 2003
facem marketing și branding

office @ artvertising.ro
© 2003-2024 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en